Kampaņā saziedotas vairāk nekā 20 tonnas dzīvnieku barības

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls Foto: Pixabay

Mazumtirdzniecības ķēdes "Maxima Latvija", Latvijas Sarkanā krusta un mājdzīvnieku barības ražotāja "Nestlé Purina PetCare" kampaņā "Mīluļu dienas" saziedotas 21,8 tonnas dzīvnieku barības, informēja rīkotāji.

Pateicoties iedzīvotāju atsaucībai, ar saziedoto barību būs iespējams nodrošināt 455 724 pilnvērtīgas maltītes, kas tiks nogādātas maznodrošināto mājas mīluļiem vairākos Latvijas reģionos.

Rīkotāji norāda, ka šis ir līdz šim lielākais saziedotās pārtikas daudzums akcijas vēsturē.

Kampaņas "Mīluļu dienas" ietvaros notika no 19.septembra līdz 2.oktobrim. Kampaņā iedzīvotāji tika aicināti iegādāties "Felix", "Gourmet", "Purina ONE", "Adventuros", "Darling" un "Friskies" zīmola produkciju "Maxima" veikalos visā Latvijā, kur no katra nopirktā barības kilograma, 100 gramus barības tika ziedoti mazāk aizsargāto iedzīvotāju mājdzīvniekiem.

Jau ziņots, ka "Maxima Latvija" pagājušajā gadā strādāja ar 974,643 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6,5% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa saruka par 3,2% - līdz 30,574 miljoniem eiro.

Kompānija "Maxima Latvija" reģistrēta 2000.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. "Maxima Latvija" īpašnieki ir Lietuvā reģistrētie uzņēmumi "Maxima grupe" un "Maxima LT". Grupa ietilpst Nerijus Numas kontrolētajā Lietuvas biznesa grupā "Vilniaus prekyba".

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu