Noskaties Elektrisku vai hibrīdu? "Hyundai" elektromobiļa īpašnieks satiek jauno "Kona"

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Jaunā "Hyundai Kona" pieejama kā 100% elektromobilis vai benzīna hibrīds. Jaunā "Hyundai Kona" praktiskajam testam pieaicinājām Jāni Kaudzi - uzņēmēju, iepriekšējās paaudzes "Kona Electric" īpašnieku.

Krosoveram ir samērā radikāls dizains, "Seamless Horizon" gaismas, krietni apjomīgāki izmēri un obligāti automātiskā pārnesumkārba. Pēc "Ioniq 5" parauga tās svira iekārtojusies uz stūres kolonnas, atvēlot vietu neskaitāmām fizisku pogu un taustiņu miriādēm.

Visuresošo skārienjutīgo displeju ērā tas izskatās pēc īstas laušanās pret straumi. Atkarībā no baterijas apjoma jaunā "Kona Electric" spēj veikt 377 līdz 514 km. Motora jauda attiecīgi ir 156 vai 217 zirgspēki. Lai gan automašīna ir pilna ar pogām kā lidmašīnas kabīne, braukšanas un otršķirīgā informācija tiek rādīta uz savienotiem virtuālajiem ekrāniem.

Tā kā jaunajai Kona ir progresīvāks mērskalu panelis, tajā tagad iespējams panākt funkcijas un informāciju, kas agrāk bija iespējama tikai dārgākos un lielākos "Hyundai" modeļos. No jebkura automobiļa Jānis gaida ekonomiju, labu ergonomiku un adaptīvo "cruise-control" sistēmu.

Elektriskajai "Konai" tas viss ir. Tomēr pat lētākā "Kona Electric" maksā 39 990 eiro - deviņus tūkstošus vairāk nekā tikpat kosmisks Kona hibrīds. Šis gan maksā 37 990, jo ir "N Line" komplektācijā. Sarkanās salona detaļas un tumšie griesti Jānim ir ļoti pa prātam - bet kā būs ar dinamiku? 1,6 litru dzinējs sarūpē tikai 141 ZS. Tas nekas, liksim lietā braukšanas režīmus.

"N Line" ir visaugstākais "Hyundai Kona" aprīkojums, un jāatzīst tieši šajā mundierī krosovers izskatās vislabāk. Arī aprīkojums ir plašāks nekā ierasts šīs klases automašīnās. Lai gan Kona "Hybrid" nav bezizmešu auto, tas joprojām ir diezgan ekonomisks - 5 litri uz 100 km vai 105 g CO2 uz km.

"Skandi Motors" to piedāvā arī īpašajā "First Edition" jeb pirmā izlaiduma komplektācijā. No praktiskā viedokļa nākamos Kona lietotājus priecēs ievērojami lielāks bagāžnieks - vecā modeļa vājā vieta, atlokāmi relaksācijas sēdekļi un "power to grid" sistēma elektromobilim, kas ļauj barot līdz pat 3,5 kW jaudīgus patērētājus. Īsāk sakot, ar jauno Kona Electric varēsit ne tikai braukt, bet arī uzvārīt tēju!

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu