Atrodas citā valstī, bet atnāk ziņa par maksas stāvvietas izmantošanu. Kā tas noticis?

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls. Foto: Zane Bitere/LETA

Kāda sieviete sociālajos tīklos dalījusies ar neparastu situāciju, kurā viņai autostāvvietu apmaksas vietnē "Mobilly" nepamatoti sākts noskaitīt naudu. Tiesa, situāciju izdevies veiksmīgi atrisināt.

Mikroblogošanas vietnē "X" (agrāk "Twitter") lietotāja Jana stāsta, ka viņai vietnē "Mobilly" fiksēta auto iebraukšana Centrāltirgus stāvvietā.

Tajā pašā laikā tika sākta laika un naudas skaitīšana, jo šajā zonā darbojas maksas stāvvieta. Tiesa, situācija šajā gadījumā ir ļoti interesanta, jo Jana un viņas auto konkrētajā brīdī atradās citā valstī.

Sieviete raksta, ka sazvanījusi "Mobilly" darbinieku, kurš norādījis, ka skaitītāju varēs apstādināt tikai nākamajā dienā. Sieviete vaicā: "Vai tas ir ok? Apstādināt aplikācijā nav iespējams."

Uz Janas teikto mikroblogošanas vietnē reaģēja arī "Mobilly": "Mums tiešām žēl, ka tā noticis. Diemžēl šādas situācijas šad tad mēdz gadīties, kad sniega dēļ nepareizi tiek nolasīts automašīnas numurs. Noteikti visu sakārtosim un atgriezīsim Jums samaksāto naudiņu par stāvvietu."

Sieviete uz šo ziņu atbildēja, ka tam ticot. Pēc tam viņa piebilda, ka šāda situācija var būt biedējoša, jo varēja gadīties, ka tajā dienā viņai šie līdzekļi būtu nepieciešami.

Nākamajā dienā "Mobilly" atbildēja, ka situācija esot veiksmīgi atrisināta un nauda Janai atmaksāta.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu