Tas ir auto, no kura izvākts ārā viss liekais un tas ir vistuvāk tai mašīnai, ar ko "Porsche" uzstādīja divu apļa rekordus divās dažādās trasēs. Visu laiku jaudīgākais sērijveida "Porsche" pat vēl nav pārdošanā, taču tam tiešām jau pieder divi rekordi ielas elektromobiļiem.
Viens šī gada februārī uzstādīts "Laguna Seca" trasē Kalifornijā, bet otrs - kur gan citur, ja ne Nordšleifē, kur rūpnīcas pilots Larss Kerns pārspēja pats savu iepriekšējo rekordu par 26 sekundēm. Reizēm patiešām šķiet, ka "Porsche" liek Nordšleifei sarauties. Līdz ar to Veizahas pakotne ir par 75 kg vieglāka par "Turbo GT".
Taču ar to vēl nepietiek, lai iekarotu citu ātruma dimensiju. Pie it kā vienādas jaudas violetajam aparātam ir jaudīgāks invertors un tā pati "Porsche Active Ride" piekare, kas liek citiem "Taycan" "pakniksēt" stāvvietā. Nevienam "Taycan" pat "Turbo GT" uz stūres nav nekādu pārslēdzēju. Bet Veizahas raķetei ir pat divi - rekuperācijai un "Attack" režīmam.
Tajā uz 10 sekundēm jauda pieaug vēl par 120 kW. 2,2 sekundes līdz 100 km/h ir gandrīz Formula 1 teritorija. Īpašā "Taycan" "Turbo GT" versija uzbūvēta, lai pierādītu "Porsche" varēšanu ārpus iekšdedzes dzinēju orbītas, realizētu ielas automašīnās Formula E iestrādes, kā arī lai "noslaucītu degunu" jaunuzņēmumiem, kas uzskata, ka pietiek uzbūvēt elektromobili ar 1000 zirgiem un visi viņiem aplaudēs. Atšķirībā no viena amerikāņu konkurenta "Taycan Turbo GT" triku ar "Launch Control" var izpildīt vairākkārt un pēc ļoti īsas atelpas, nevis tikai reizi dienā.