Igaunijas tūrisma aģentūra aptur matrjošku reklāmas kampaņu (9)

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: RIA Novosti/Scanpix

Igaunijas valsts tūrisma aģentūra «Enterprise Estonia» plašas kritikas dēļ atsaukusi Krievijas tirgum paredzētu interneta reklāmas kampaņu ar matrjošku lellītēm, vēsta raidkorporācija ERR.

Krievu tūristiem paredzētā reklāma kritizēta par nepiedienīgu gan Krievijas tūristu, gan Igaunijas valsts atainojumu.

28 000 eiro (19 678 latu) vērto reklāmas kampaņu ar mērķi «Tu un 75 draugi uz Igauniju» izstrādāja reklāmas aģentūras DDB un «Nafta». Reklāmā Krievijas tūristi atainoti kā skaļa matrjošku lellīšu grupa, kas ieveļas Tallinā.

Taču reklāmas kampaņai izpelnoties plašu kritiku, aģentūra «Enterprise Estonia» nolēmusi kampaņu apturēt, un pretrunīgi vērtētais videoklips no Igaunijas oficiālās tūrisma vietnes «visitestonia.com» ir izņemts.

«Ņemot vērā saņemto atgriezenisko saiti, mēs nolēmām apskatīt, vai sākotnējās prognozes ir piepildījušās, un novērtēt, kāda daļa no kritikas ir konstruktīva un vai šis vēstījums ir jāpielāgo,» sacīja «Enterprise Estonia» pārstāvis Jirgs Samels.

Kritiku par reklāmas kampaņa pauduši vairāki reklāmas industrijas pārstāvji, norādot, ka videoklips ar matrjošku uzdzīvošanu dara kaunu Igaunijas tūrisma sektora piedāvājumu dažādībai.

Komentāri (9)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu