Tehniskas kļūmes dēļ Rīgas sabiedriskajā transportā nevar piereģistrēt braucienu ar darba dienu mēnešbiļetēm

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka/LETA

Tehnisku problēmu dēļ šodien Rīgas sabiedriskajā transportā pasažieri, kas lieto mēnešbiļetes darbadienām, nevar piereģistrēt savu braucienu, pastāstīja SIA «Rīgas satiksme» (RS) preses pārstāvis Viktors Zaķis.

Tehniska kļūme radusies RS meitasuzņēmumam «Rīgas karte», un pie tās novēršanas pašlaik tiekot aktīvi strādāts. Zaķis uzsver, ka visi kontrolieri par problēmu ir informēti, tādēļ

darbadienu mēnešbiļešu īpašniekiem nav jāiegādājas jauna biļete, ja viņu mēnešbiļete nenostrādā.

Tomēr RS pārstāvji aicina darba dienu mēnešbiļešu īpašniekus mēģināt piereģistrēt savus braucienus arī problēmas novēršanas laikā.

AP plkst.11 tehniskā kļūme, kuras dēļ darbadienu mēnešbiļešu lietotāji nav varējuši piereģistrēt savus braucienus, ir novērsta un lasīšanas iekārtām būtu jādarbojas, kā ierasts, pastāstīja «Rīgas kartes» projektu vadītāja Viola Erte.

Viņa sacīja, ka pasažieri, kuriem kļūmes dēļ radušies zaudējumi, var vērsties SIA «Rīgas satiksme» (RS) klientu apkalpošanas centros, kur zaudējumi tiks atlīdzināti. Kļūda programmatūrā radusies saistībā ar sistēmas pielāgošanu 4.maijam, kas bija brīvdiena.

«Rīgas karte» nodrošina elektronisko norēķinu sistēmu galvaspilsētas sabiedriskā transporta līdzekļos. Kļūme esot radusies, veicot programmatūras atjaunošanu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu