«Rīgas satiksme» kampaņā aicinās pasažierus būt pieklājīgiem un iecietīgiem

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: "Rīgas satiksme"

Rīgas pašvaldības SIA «Rīgas satiksme» šodien sākusi sociālu kampaņu, kurā aicina pasažierus būt savstarpēji pieklājīgiem, iecietīgiem un saprotošiem, TVNET informēja uzņēmumā.

Kampaņas laikā sabiedriskā transporta līdzekļu salonos un pieturvietās tiks izvietoti plakāti, kuros dažādu sociālo grupu pasažieri dalīsies ar to, kas viņiem sagādā patīkamus braucienus, tādējādi aicinot arī pārējos pasažierus aizdomāties par savstarpējo sapratni sabiedriskajā transportā.

«Seniori Hilda un Tālivaldis atzīst, ka patīkami braucieni viņiem ir tad, kad transporta līdzekļi ir tukšāki un ir iespējas apsēsties. Jaunā māmiņa Agnese priecājas par transporta līdzekļiem ar zemo grīdu un aicina pasažierus neaizņemt transporta salonā vietu, kas paredzēta bērnu ratiem. Savukārt Aivaram patīkami braucieni ir tad, kad cilvēki nedrūzmējas pie durvīm, iekāpjot vai izkāpjot, nav skaļi un netraucē citus,» stāsta kampaņas iniciatori.

Kampaņa norisināsies līdz vasaras beigām. Tās laikā

«Rīgas satiksme» pastiprināti pievērsīs uzmanību arī sabiedriskā transporta līdzekļa vadītāju, kontrolieru, klientu apkalpošanas centru operatoru un pārējo darbinieku komunikācijai ar klientu,

pildot savus tiešos darba pienākumus.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu