Martā skatītākais televīzijas kanāls Latvijā - TV3

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens / LETA

Latvijā skatītākais lineārās televīzijas kanāls martā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9%, liecina pētījumu kompānijas «Kantar TNS» dati.

Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 8,4%, savukārt trešais skatītākais bija LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 7,4%.

TV3 skatīšanās laika daļa pieaugusi par 0,8 procentpunktiem salīdzinājumā ar februāri, LTV samazinājusies par 0,9 procentpunktiem, bet LNT skatīšanās laika daļa pieaugusi par 0,2 procentpunktiem.

Kanālam «NTV Mir Baltic» veltīti 6,9%, kanālam «RTR Planeta Baltija» - 6,6%, kanālam «PBK» - 6,3%, kanālam «REN TV Baltic» - 3,5% un kanālam 3+ - 2,1% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 1,8%, kanāla LTV7 - 1,7%, kanāla TNT - 1,5%, kanāla «RīgaTV 24» - 1,4% un kanāla «Dom Kino» skatīšanās laika daļa bija 1,3%. Tāpat kanālu «CTC Baltija» un «STV» katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%, kanālu «Discovery Channel» un «Nickelodeon» katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%.

Savukārt kanāliem 360TV, «Kanāls 2» un «Kidzone TV» veltīti 0,6%, kanālam «Re:TV» - 0,5% un kanāliem «FOX», «National Geographic Channel» un «Pjatnica International» katram veltīti 0,4% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Kanālu «Best4Sport TV» un «TNT4 International» katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%, kanāla «Fox Life» - 0,2% un kanālu «Sony Channel» un «Sony Turbo» katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%.Turpretī televīzijas vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 7,2%, bet visai pārējai televīzijas skatīšanai - 27,3% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.

«Kantar TNS» Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norādīja, ka viens televīzijas skatītājs pie ekrāna martā pavadīja vidēji četras stundas un 40 minūtes dienā, kas bija par deviņām minūtēm mazāk nekā februārī. Lielākais skatīšanās laika samazinājums ir kanālā LTV7, kas skaidrojams ar būtisko skatīšanās laika pieaugumu februārī, kad tika rādītas Phjončhanas olimpisko spēļu pārraides.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu