Līdz ar to pagaidām nav skaidrs, kas notiks ar stacijas rajonu Rīgā. Turklāt šīs problēmas risināšana ir krietni ieilgusi. "Nevienā no valstīm nav paredzēti līdzekļi apkārtējo teritoriju attīstībai lielākā, plašākā veidā. Taču, ziniet, ja aizbrauktu uz Tallinu un paskatītos, ko Tallinā dara. Tur jau attīsta. Tur ir bijusi atbilstošā tālredzība, lai domātu par to, kas būs tā kopīgā bilde, ko mēs Igaunijā un savā galvaspilsētā vēlamies redzēt,» uz Rīgas neizdarību netieši norāda «RB Rail» valdes priekšsēdētāja, izpilddirektore Baiba Rubesa.
. Proti, publiski atbildīgās personas vārdos ir piesardzīgas. Taču noprotams, ka neviena no pusēm nav apmierināta ar otras līdz šim paveikto. Ušakovs uzskata, ka "ir pietiekoši daudz jautājumu, kurus būtu nepieciešams atrisināt pirms mēs vispār runājam par finansējumu. Piemēram, ir lielas bažas par to, kas notiks Torņakalna apkaimē, jo pašreiz ir ļoti pamatotas bažas, ka «Rail Baltica» šajā konkrētajā apkaimē kļūs par mūri, kas sadalīs Pārdaugavu divās daļās.» Savukārt Rubesa norāda, ka «mums ir paredzēta tikšanās ar Ušakovu novembrī, lai mēs varam iepazīstināt ar projektu. Mūsu pieredze liecina, ka katrs, kurš runā par «Rail Baltica», katram ir sava bilde un priekšstats par to, ko tas nozīmē.»