Jūnijā kopumā skatītākais TV kanāls Latvijā bija LTV1

Latvijas televīzijas ēka FOTO: GATIS DIEZIŅŠ / LETA

Jūnijā Latvijā visvairāk skatītais televīzijas (TV) kanāls, iekļaujot arī TV skatīšanos ar nobīdi laikā, bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10%, liecina pētījumu kompānijas «Kantar TNS» apkopotie dati.

Otrs skatītākais kanāls 2017.gada jūnijā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,3%, bet trešais skatītākais kanāls bija LNT, kuram veltīti 7,6% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālam PBK jūnijā veltīti 7,4%, «NTV Mir Baltic» - 6,7%, kanālam «RTR Planeta Baltija» - 5,8%, kanālam TV6 - 2,7% un kanāliem 3+ un «REN TV Baltic» katram veltīti 2,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa jūnijā bija 2,2%, kanāla «RīgaTV 24» - 1,3%, kanāla TNT - 1,2%, bet kanālu «CTC Baltija», «Discovery Channel», «Kanāls 2», «Kidzone TV» un «Nickelodeon» katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%.

Kanāliem FOX, «Re:TV» un STV katram jūnijā veltīti 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika, kanāla 360TV skatīšanās laika daļa bija 0,5%, kanāla «National Geographic Channel» - 0,3%, kanālu «Fox Life» un «Sony Channel» katra skatīšanās laika daļa bija 0,2%, savukārt kanālu «1BM» un «Sony Turbo» - 0,1%.

TV skatīšanai ar nobīdi laikā jūnijā veltīti 7%, bet visai pārējai TV vērošanai - 26,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

«Kantar TNS» Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norādīja, ka, sākoties vasaras sezonai, mainās skatītākie kanāli, jo ir pārraides, kas vasarā netiek rādītas, bet kanālos, kur programma vērā ņemami nemainās, saglabājas vairāk skatītāju. Par skatītāko kanālu kļuvis LTV1 un skatītākā pārraide bija «VIP - Veiksme. Intuīcija. Prāts», kuru jūnijā vidēji vēroja 121,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.

Viens TV skatītājs pie TV ekrāna jūnijā pavadīja vidēji četras stundas un septiņas minūtes dienā, kas ir par trim minūtēm vairāk nekā maijā.

Jau vēstītsk, ka maijā Latvijā visvairāk skatītais TV kanāls, iekļaujot arī TV skatīšanos ar nobīdi laikā, bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 13,6%. Otrs skatītākais kanāls maijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,6%, savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram tika veltīti 7,9% no kopējā TV skatīšanās laika.

Uz augšu
Back