Šodienas redaktors:
Vita Daukste-Goba

Deviņi cilvēku tipi, kas krāpj biežāk nekā citi

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: depositphotos.com

Šoreiz stāsts nebūs par horoskopa zīmēm vai cilvēku rakstura īpašībām, šoreiz mēs meklēsim patiesību statistikā. Uzzini, ko par cilvēku neuzticību stāsta precēto cilvēku iepazīšanās vietņu aptaujas!

1. «Greja piecdesmit nokrāsu» fanes
2012. gadā, pēc grāmatas «Greja piecdesmit nokrāsas» iznākšanas, precētajiem cilvēkiem domātajā iepazīšanā vietnē AshleyMadison.com, par 50% pieauga reģistrēto sieviešu skaits. Kad vietnes administrācija izlēma aptaujāt savas 2700 jaunās biedres, izrādījās, ka 72% no šīm sievietēm pirms tam bija lasījušas, vai reģistrācijas brīdī lasīja šo visai erotisko grāmatu. Šī, protams, var būt vienkārši sakritība, un tomēr nevar arī pilnībā izslēgt iespēju, ka tieši šī grāmata ir vainojama šo sieviešu vēlmē krāpt savus vīriešus.

2. IT sfērā strādājošie vīrieši
Tajā pašā 2012. gadā AshleyMadison.com aptaujāja arī 11453 šajā vietnē reģistrētos tēvus. Pētot aptaujas rezultātus, izrādījās, ka veseli 10,6% no aptaujātajiem ir nodarbināti IT nozarē. Aptauja arī noskaidroja, ka lielākajai daļai no šo krāpēju ir vismaz 40 gadu, tie ir precējušies jau vismaz desmit gadu un tiem ir divi vairāk nekā desmit gadus veci bērni. Nu ko, tā vien šķiet, ka laba tehnoloģiju pārzināšana arī ir faktors, kas stimulē cilvēkus krāpt savu otru pusīti.

3. Skolotājas, medicīnas darbinieces un mājsaimnieces
Aptaujājot 2865 AshleyMadison.com reģistrētās precētās sievietes, noskaidrojās, ka lielākā daļa no tām ir skolotājas, sievietes, kas tiek nodarbinātas medicīnā, vai māmiņas mājsaimnieces. Šīs sievietes ir aptuveni 31 gadu vecas, tās ir precējušās piecus vai mazāk gadus un tām ir mazāk nekā trīs gadus vecas meitas. Vēl kāda interesanta īpatnība – nākamā diena pēc Mātes dienas ir gada diena, kad šajā vietnē reģistrējas visvairāk sieviešu.

4. Gari vīrieši
Kā liecina kāds britu precēto cilvēku iepazīšanās vietnes www.illicitencounters.com pētījums, vīrieši, kuru garums pārsniedz 1,77 metrus, krāpj divreiz biežāk nekā īsākie vīrieši. Tas gan, visticamāk, neliecina, ka īsākie vīrieši ir uzticamāki, drīzāk garie vīrieši vienkārši ir pārliecinātāki par sevi un tas tiem sagādā vairāk potenciālo partneru.

5. Franči
Tie nav stereotipi. Seksa rotaļlietu ražotājs LELO veica aptauju, kurā piedalījās 35 tūkstoši pieaugušo no 30 pasaules valstīm. Apkopojot aptaujas rezultātus, izrādījās, ka 75% no visiem aptaujātajiem frančiem ir krāpuši savu otro pusīti. Neticami, bet šķiet, ka Francija tiešām ir īsta laulības pārkāpēju lielvalsts.

6. Kafijas cienītāji
Kā liecina AshleyMadison.com dati, katrs šajā vietnē reģistrētais vidēji dienā izdzer četras tasītes kafijas. Salīdzinoši vidējais Latvijas iedzīvotājs dienā izdzer tikai aptuveni divas tasītes kafijas. 38,7% vietnes lietotāju kafiju dzer tikai un vienīgi ar pienu vai krējumu, bet 24,4% dzer tikai melnu kafiju.

7. Rokenrola un kantrī fani
Kādā IllicitEncounters.com veiktā aptaujā noskaidrojās, ka 41% vietnē reģistrēto britu dod priekšroku rokenrolam. Savukārt lielākā daļa vietnē reģistrēto īru vairāk mīl kantrī stila mūziku. Pieņemu, ka šis rādītājs Latvijā varētu arī atšķirties, bet pilnīgi droši to apgalvot nevar.

8. Blondas sievietes un bruneti
2012. gadā vietne CheaterVille.com veica aptauju, kurā tika noskaidrots, ka 42% blondīņu, 23% rudmatainu sieviešu, 20% brunešu un 11% melnmataino ir krāpušas savus partnerus. Kas attiecas uz vīriešiem, tad 40% brunetu, 23% melnmatainu vīriešu, 20% blondu vīriešu un 5% rudmatainu vīriešu ir krāpuši savas partneres.

9. «Banana Republic» zīmola fanes
Vietne AshleyMadison.com aptaujāja 52390 lietotājas, lai noskaidrotu, kādi ir to mīļāko apģērba zīmoli. Rezultātā izrādījās, ka absolūti lielākā daļa vietnē reģistrēto sieviešu dod priekšroku «Banana Republic» zīmola drēbēm. Nav pārāk aktuāli Latvijai, bet varbūt kādam noder.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu