Krišjāņa Barona ielas malās jau vēlā rudenī tika iestādīti kārklveidīgi krūmi - grimoņi, kas esot ļoti «dzīvelīgs augs». Šis ir izvēlēts kā pagaidu risinājums līdz pavasarim, kad šajās vietās tiks iestādīti koki. Šāds risinājums izvēlēts, lai kokiem paredzētajās vietās nebūtu dubļi un mašīnas tās neizbraukātu. Sola, ka būšot arī košas puķes kastēs pa ceļmalām.
Ušakovs draud: Arī nākamvasar remontēsim Rīgu
Arī nākamvasar Rīgā gaidāmi sastrēgumi ielu remontu dēļ, brīdina Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (S). «Nākamgad ir paredzēts Krišjāņa Valdemāra ielas remonts, un atkal pilsēta stāvēs sastrēgumos, bet ielu neremontēt nevar. Valdemāra ielas remonts notikšot neatkarīgi no tā, kas nākamgad uzvarēs Rīgas domes vēlēšanās. Var jau pasmieties - Rīgas dome nākamgad investēs 49,7 miljonus eiro ielu remontā, Mežaparka Lielās estrādes rekonstrukcijā un pašvaldības izglītības iestāžu rekonstrukcijā, taču, ņemot vērā šā gada pieredzi, patiesībā bail paliek, ko par šādiem miljoniem «var savārīt».
Oktobrī oficiāli tika pabeigts Barona ielas remonts. Kopumā brauktuves remonts izmaksājis 2,6 miljonus eiro, bet ietves - 900 000 eiro.
Jaunais Skanstes tramvajs pa vecajiem kapiem – vai tam būs būt?
Samērā lielā slepenībā (SIA «Rīgas satiksme» (RS) paudusi, ka visa projekta dokumentācija ir atzīta par komercnoslēpumu) plānots un strauji kā fakts pasludināts – Rīgā būs būt jaunai tramvaja līnijai Skanstes rajonā: tā savienos 6. tramvaja maršrutu un 5., 9. tramvaja maršrutu, lai nodrošinātu videi draudzīga elektrotransporta kustību Skanstes ielā. Tas satracinājis daļu rīdzinieku, kuri pārmeta mirušo piemiņas zaimošanu; VKPAI apņēmās veikt pazemes apbedījumu skenēšanu Senču ielas apkārtnē, lai precizētu Lielo kapu robežas. Bet, degot svecēm un skanot dziesmām, ap 100 cilvēku Lielajos kapos iestājas pret Skanstes tramvaja projektu