/nginx/o/2018/07/11/8650239t1hacc3.jpg)
Britu modeles Nikola Grifina (56) un Džillija Džonsone (62) ar savu piemēru aicina sievietes nekautrēties no vecuma un pašapziņas celšanai fotografēties peldkostīmos, kā to darījušas viņas.
Britu zīmols «JD Williams» sācis kampaņu «Bikini Selfie», finansējot pētījumu, kurā atklāts, ka tikai četri procenti britu sieviešu, kuras sasniegušas 50 gadu vecumu būtu tik pašapzinīgas un pārliecinātas par savu vizuālo tēlu, lai internetā publicētu savus foto peldkostīmos.
Zīmola «JD Williams» pārstāvji teikuši, ka modes industrija pastāvīgi tiek kritizēta par to , ka mode ignorē «reālas sievietes». Ar Nikolas Grifinas un Džillijas Džonsones palīdzību zīmols «JD Williams» cer iedvesmot sievietes būt pašapzinīgākām neskatoties uz vecumu vai ķermeņa apmēriem, raksta «Daily Mail».
Here's mine! @JDWfashion are empowering women to share your bikini selfies this summer #MyBikiniSelfie pic.twitter.com/7KOMlwVFA7— Jilly Johnson (@jillyjohnson_uk) July 14, 2016
Share your photos! Whatever age, size or shape you are, get your bikini on & share it with us #MyBikiniSelfie pic.twitter.com/88Pk8OJ7bA— JD Williams (@JDWFashion) July 20, 2016