/nginx/o/2018/07/13/8888307t1h9477.jpg)
Kāds vīrietis Indijā apņēmies tiesāties ar ķermeņa kopšanas līdzekļa "Lynx" ražotāju, kas savās reklāmās apgalvojis, ka sievietes metīsies ap kaklu ikvienam vīrietim, kurš lietos šīs firmas produkciju.
26 gadus vecais Vaibhavs Bedi (Vaibhav Bedi) ar tiesas palīdzību plāno piedzīt no ražotāja "Unilever" 26 000 sterliņu mārciņu par ciešanām un piedzīvoto depresiju, ko sniedzis produkts "Lynx".
Tiesas pārstāvji ir piekrituši pasūtīt vairākus laboratorijas eksperimentus, lai noskaidrotu, vai vīrieša pirktie šampūni tiešām ir tik iedarbīgi.
"Lynx" produktu līnijas reklāmas Indijā ir ļoti "sulīgas". Tās aicina vīriešus lietot firmas produkciju, lai viņi spētu pievērst skaistu un puskailu sieviešu lielāku uzmanību.
Cietušais vīrietis gan uzsver, ka kompānija atklāti melo, jo viņš reklamēto produkciju lietojis septiņus gadus, bet pie sievietes kā nav ticis, tā nav.
"Unilever" kompānijas pārstāvji gan pagaidām ir atteikušies komentēt notikušo.
Interesanti, ka viens no tiesas ekspertiem šai sakarā atzinis, ka pētījumu rezultāti, kas saistīti ar nepievilcīgu vīriešu attiecībām ar sievietēm, bieži vien ir pretstatā ar ierastiem publikas stereotipiem. Ir pierādīts, ka pasaules visskaistākās sievietes ļoti bieži izvēlas neglītus un nepievilcīgus vīriešus, uzsverot viņu iekšējo skaistumu un attieksmi pret sievieti.