Auto ziņu pirmais brauciens ar Ford C-Max (4)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Video vairs nav pieejams. Video vairs nav pieejams.

Neviens īsti neprot paskaidrot, kāpēc Ford C-Max pie mums ir tik neievērojams auto. Formīgi izskatās, labi brauc. Vienīgais trūkums bija šaurais vietu piedāvājums, jo C-Max ir tikai piecvietīgs un aizmugurē pat nav trīs atsevišķu, vienādu sēdekļu, kā tas ir, piemēram, Volkswagen Touran. Tāpēc Ford izgatavojis divus atsevišķus modeļus pēc Renault Scenic parauga – C-Max un Grand C-Max.

Tehnikas ziņā Ford Grand C-Max un C-Max ir identiski, tikai riteņu bāze Grand versijai ir par 14 cm garāka un sānos ir bīdāmas aizmugurējās durvis. Un, protams, Grand C-Max atšķirībā no C-Max var būt septiņvietīgs. 

Statistika liecina, ka tikai puse kompakto minivenu pircēju grib septiņas vietas, otra puse grib zemāku cenu, augstāku sēdpozīciju un tikpat dedzīgu dinamiku kā parastam hečbekam. Izklausās neiespējami, bet tāpēc Ford ir īsais C-Max, kura salons turklāt ir tieši tāds pats kā jaunajam Focus, kurš pie mums ieradīsies tikai februārī.

Jaunajam C-Max nebūs lielāku benzīna motoru par 1,6 litriem – puse būs bez turbīnas, puse - ar. Turklāt jaudīgākajam būs veseli 180 ZS. Auto ziņas izmēģināja modeli ar 150 zirgspēkiem un apgalvo, ka arī ar pusotru simtu pietiek atliektiem galiem. C-Max neiztiks arī bez dīzeļdzinējiem - viens no tiem ir 2 litru agregāts, kuru turklāt ekskluzīvā kārtā varēs kombinēt ar PowerShift divsajūgu pārnesumkārbu (citiem motoriem tā nav paredzēta), bet otrs - 1,6 litru dīzeļdzinējs. Mums nāksies iztikt tikai ar vājāko dīzeli, jo 2 litru dīzeļa un Powershift kombinācija iznāk tik dārga, ka Latvijas cenu lapās tās nemaz nav.

Lai uzzinātu vairāk par jauno Ford C-Max, skaties VIDEO.

Komentāri (4)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu