«VEF Rīga» basketbolisti piedalās «Premium» zīmolu modes skatē

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

«Premium» zīmolu «Bastion», «Baltman» un «Ivo Nikkolo» svētku kolekciju modes skatē restorānā «Mercato» līdzās profesionālām modelēm tērpus demonstrēja arī «VEF Rīga» basketbolisti Ronalds Zaķis, Artūrs Bērziņš, Artūrs Strēlnieks un Jānis Timma.

«Baltman» zīmols jau vairākus gadus sadarbojas ar basketbola klubu «VEF Rīga», nodrošinot komandas vadību un sportistus ar uzvalkiem reprezentācijas vajadzībām. Arī «Baltman» svētku kolekcijas skate puišu sniegumā apliecināja, ka šis apģērbs lieliski izskatās ne tikai pasākuma vadītājam aktierim Kristapam Rasimam, bet pat ļoti gara auguma vīriešiem. Savukārt klātesošās dāmas varēja novērtēt ne tikai sportistu izpildījumu, bet arī jaunākās vīriešu apģērba modes tendences - dubulto aproču kreklus, augstvērtīgus žakarda audumus, sarkano un kobalta zilo krāsu apģērbā, samta žaketes, kuras var valkāt kopā ar melnām biksēm ar samta joslu sānu malā vai arī ar klasiskām biksēm, vai džinsiem ikdienišķākam izskatam.

Pēc panākumiem Rīgas Modes nedēļā «Ivo Nikkolo», kas šosezon svin 20 gadu jubileju, šoreiz modes skatē piedalījās ar limitēta skaita, ekskluzīvo kolekciju «INdividuality».

«Ivo Nikkolo» un «Bastion» kolekciju vadītāja Kaje Kāsa-Ojavere atzīmēja, ka kolekciju «INdividuality» raksturo tērpu pielāgojamība. Visi apģērbi ir ražoti no augstākās kvalitātes audumiem un izstrādāti tā, lai būtu lieliski sieviešu sabiedrotie ilgtermiņā. Atturīgā piegriezuma un izsmalcināto audumu kleitas var valkāt ikdienā, bet kopā ar greznām rotām tās brīnišķīgi izskatīsies smalkā vakara pasākumā. Kolekciju papildina arī vilnas krepes un zīda svārki, žaketes un topi, kas ļauj apģērbus variēt. Apģērbu skaits ir ierobežots – katrā veikalā no katra izmēra tikai vienā eksemplārā.

Pasākuma vadītāja, «Ivo Nikkolo» rudens/ziemas kolekcijas reklāmas seja, uzņēmēja Liene Tomsone, piesakot «Bastion» modes skati, uzsvēra, ka sievietēm svarīgs ir ne tikai izskats. Lai cik skaisti sieviete izskatītos, tieši laba un ērta sajūta savā tērpā liek viņai starot. «Bastion» pievērš īpašu uzmanību apģērba ērtumam, izstrādājot piegrieztnes lielākiem izmēriem un izmantojot modernus, elastīgus audumus, kas palīdz izcelt sievišķo skaistumu. Svētku kolekcijā «Bastion» piedāvā tērpus gan sarkanos un violetos toņos, gan klasiski melnajā apvienojumā ar zeltu, kas vienmēr izskatās izsmalcināti.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu