/nginx/o/2018/07/14/9018228t1h0141.jpg)
"Mercedes–Benz" luksusa brends "Maybach"ir nonācis kutelīgā situācijā. Kad "Mercedes–Benz" izvēlējās veidot jaunu marku luksusa sektoram, lai konkurētu ar "Rolls Royce" un "Bentley", tika nolemts izveidot vislabākos limuzīnus pasaulē.
Izmantojot "Mercedes" labākos dzinējus un tehnoloģisko potenciālu, tika radīti divi modeļi – 57 un 62, kas vislabāk būtu salīdzināmi ar privātajām lidmašīnām. Taču, neskatoties uz iespaidīgajiem parametriem, markas vēsturi un iespēju personalizēt auto līdz sīkākajai detaļai, "Maybach" netika pieņemts tirgū, kas noveda pie neparedzēti maziem pārdošanas apjomiem.
Kompānija ir atradusi šīs problēmas cēloni un ir gatava rīkoties, lai mainītu situāciju. Kā apgalvo kompānija, iemesls nav markā kā tādā, bet gan tās pārdotajās automašīnās, konkrētāk – dizainā. Dažus gadus atpakaļ sadarbībā ar riepu ražotāju "Fulda" tika uzbūvēts konceptauto "Exelero". Lai arī tas bija tikai mēģinājums izveidot "Maybach" kupeju, rezultāts piesaistīja vairāk uzmanības, nekā 57/62 jebkad ir izdevies.
Vai tas nozīmē, ka šis modelis varētu tikt arī ražots? Ne gluži, taču "Maybach" ir plāni, kas palīdzēs uzlabot pārdošanas rādītājus. Šobrīd tirgū ir trīs auto tipi, kas ir izplatīti ekskluzīvu auto vidū. Tie ir – četru durvju kupeja, kā MB CLS, limuzīns-kabriolets, ko MB nesen demonstrēja kā "Ocean Drive" konceptu, kā arī neizmirstošie SUV. "Maybach" vēlas iekļaut ražošanā visus trīs.
Četrdurvju kupeja ir pirmais kandidāts apspriešanai. Neņemot vērā, ka daudzi autoražotāji ir ieinteresēti to ražošanā, "Maybach" vadība redz, ka šie auto nestu arī peļņu.
"Maybach" piedāvājums būtu līdzinieks "Mercedes CLS", taču bāzēts uz S-klases agregātiem un tiktu aprīkots ar AMG V12 biturbo motoru. Protams, luksusa līmenis tiks saglabāts esošo modeļu līmenī.
Tā kā izstrādāt savu kupeju ir laikietilpīgs process, ātrāks veids, kā palielināt pārdošanu, būtu SUV. Šobrīd "Range Rover" ir ekskluzīvākais, kas šajā tirgus segmentā ir pieejams, taču situācija varētu mainīties, ja "Maybach" izlems rīkoties. Gandrīz noteikti šis auto tiks bāzēts uz GL-klases "Mercedes", taču ar daudz lielāku uzsvaru uz komfortu un luksusu.
Pēdējais variants ir limuzīns ar mīksto jumtu, atsaucot atmiņā parādes auto no pagājušā gadsimta vidus. Tas ir visneticamākais variants, taču nav izslēgts, ņemot vērā, ka ir pilnīgi iespējama S-klases "Mercedes" kabrioleta parādīšanās. "Maybach" būs jāvelta daudz vairāk uzmanības, lai distancētu jaunos modeļus no "Mercedes" analogiem, vairāk nekā 57/62. Galu galā tiešie konkurenti ir daudz labāk noslēpuši jebkādu radniecību ar lielajām kompānijām, ja runājam par lielo līdzību dizainā starp S-klasi un "Maybach" 57 /62.