"Infiniti" tuvojas Eiropai ar kompakto krosoveru EX37 (11)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Šā gada nogalē oficiāli tiks sākta "Nissan" luksuszīmola "Infiniti" automobiļu tirdzniecība.

Pirmie mūsu pusē ieradīsies G37 sedans un kupeja, kā arī pilnīgi jauns kompaktklases krosovers EX, kuru "Infiniti" dēvē par ātrāko šāda tipa automobili.

Kompānijas apgalvojumiem nav pamata neticēt, jo Eiropas tirgum sākotnēji paredzēta EX37 versija ar pilnīgi jaunu 3,7 litru V6 dzinēju, kurš attīsta 310 zirgspēku jaudu un 350 ņūtonmetru griezes momentu, kas inteliģentai "Advanced Total Traction Engineering System for All Electronic Torque Split" pilnpiedziņas sistēmai tiek pievadīts caur septiņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Visu riteņu piedziņas sistēma, kas pieejama arī "Infiniti G37" automobiļos, standarta situācijā vilkmi pievada aizmugurējai asij, taču, pasliktinoties saķerei, 50% dzinēja griezes momenta var tikt novadīti priekšējiem riteņiem. Tomēr kompānija uzsver, ka uz G37 un "Nissan 350Z" tehnoloģiskās platformas konstruētais EX ir sportisks auto ar maksimāli aiz priekšējās ass iebūvētu dzinēju un pazeminātu smaguma centru.

EX37 dizainā dominē tradicionālās kupejas formas – garš motora pārsegs, īsas virsbūves pārkares pār asīm, zems siluets, noladeina jumta līnija un lielas riteņu arkas ar 18 collu riteņiem.

Interjerā valda komforta un elegances gaisotne, kuru papildina bagātīgs aprīkojums, sākot no ādas stūres ar Bluetooth telefona, audio sistēmas un kruīza kontroles vadības slēdžiem, elektriski bīdāmiem priekšējiem sēdekļiem, elektriski nolaižamiem aizmugurējiem sēdekļiem, septiņu skaļruņu audio sistēmu ar sešu CD mainītāju, parkošanās sensoriem priekšā un aizmugurē, automātiskajām gaismām, lietus sensoru, sešiem drošības gaisa spilveniem u.c.

Nobeigumā var atzīmēt, ka Ženēvas auto šovā tiks prezentēts arī atjaunotais FX krosovers. Auto principā neatšķiras no priekšgājēja un vizuāli ir līdzīgs EX, tiesa gan, tā gabarīti un arī dzinēji ir lielāki un jaudīgāki. Bāzes motors būšot tas par 3,7 litru V6, taču izteiktākas dinamikas tīkotājiem tiks piedāvāts arī 5 vai 5,5 litru V8 ar aptuveni 400 zirgspēku jaudu.

Komentāri (11)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu