/nginx/o/2018/07/16/9702235t1hcac6.jpg)
Ja arī jūs piederat pie tiem autovadītājiem, kuri rūpējas par to, lai auto salons būtu kopts un tīrs, tomēr nevēlaties, lai gaisa atsvaidzinātājs būtu redzams citu acīm, tad variet atviegloti uzelpot! Beidzot auto gaisa atsvaidzinātāju ražotāji uzklausījuši daudzu braucēju vēlmi un ieviesuši tirgū jaunu veidu – Invisi.
Produkta nosaukums runā pats par sevi. Invisi (no vārda «Invisible») ir neredzams, un tas nav pārspīlējums. Kā rāda aptaujas, ko pirms produkta izstrādes veica ražotājs, starp kritērijiem, kas ir svarīgi autobraucējiem, izvēloties gaisa atsvaidzinātāju («nav šķidruma noplūdes», «viegli uzstādāms», «netraucē vetilācijas gaisa plūsmu», «izplata aromātu neatkarīgi no tā, vai ventilācija ir ieslēgta vai izslēgta», «saglabā sākotnējo aromātu līdz darbības beigām», «patīkams un neuzbāzīgs aromāts»), kā visbūtiskākais tika minēts tieši tas, lai gaisa atsvaidzinātājs nekristu acīs. Vadoties pēc autovadītāju vēlmēm, Wunderbaum radījis pasualē pirmo gandrīz neredzamo gaisa atsvaidzinātāju Invisi, kas jāievieto gaisa ventilācijas sistēmas atverē. Unikāla Stedi Scent tehnoloģija nodrošina, ka aromāts ir vienmērīgs, konstants, neuzbāzīgs un izdalās automašīnas salonā arī tad, ja ventilācijas sistēma ir izslēgta. Vienā Invisi iepakojumā ir četras gaisa atsvaidzinātāja plāksnītes, kas jāmaina vidēji ik pēc 15 dienām, tātad, ar vienu iepakojumu pietiek diviem mēnešiem. Latvijā no aprīļa pieejami pieci Invisi aromāti – Vanilla, Sport, Anti Tobaco, Green Valey un New Car.
/nginx/o/2018/07/16/9702234t1h0522.jpg)
Wunderbaum izplatītāja «Getz Bros. & Co. (Latvia)» veiktā aptaujā Latvijas autovadītāju vidū noskaidrojies, ka vairāk kā puse jeb 52% autovadītāju dod priekšroku redzamai salona «smaržiņai», - tātad svarīgs ir ne tikai aromāts, bet arī izskats un dizains. Kā raksta kāds aptaujas dalībnieks: «Atsvaidzinātājs man kalpo vairākos veidos, gan kā smaržiņa, gan kā interjera priekšmets, kas braucot šūpojas pie spoguļa.» Citi norāda, ka atsvaidzinātāju dizains pelna ievērību un demonstrēšanu, bet kāda māmiņa min, ka smaržiņa šūpojoties piesaista bērna uzmanību, un dažkārt pat palīdz zīdaini nomierināt. Trešā daļa jeb 30% labprāt izmantotu diskrētākus atsvaidzinātājus («diskrēts un nemanāms», «svarīgi, lai labi smaržo, bet nav redzams»), bet atlikušajiem 18% svarīgāks ir pats rezultāts.