/nginx/o/2018/07/16/9985496t1h9c49.jpg)
Meklējot "superriepu", vācu žurnāla Auto Bild eksperti veica visapjomīgāko gada testu par titulu "Labākā riepa 2011". Un šo titulu ieguva Pirelli Cinturato P7.
Riepa Pirelli Cinturato P7 uzrādīja lieliskus rezultātus, bremzējot uz sausas un slapjas virmas, kā arī labu saķeri ar ceļu un paredzamu uzvedību pagriezienos. Bet kā "labāko no labākajām" P7 parādīja sevi nodilumizturības līmeņa noteikšanas izmēģinājumos un ekonomiskuma testā, TVNET pavēstīja Pirelli pārstāvja Latvijā, SIA Latakko Mārketinga departamenta vadītājas asistente Jūlija Gumiļova.
Auto Bild eksperti veica visstingrāko atlasi pēc 14 parametriem dažādos apstākļos. Lūk, tikai daži no tiem: šķērseniskās akvaplanēšanas kvalitāte, ūdens novadīšana no saskares laukuma (gareniskā akvaplanēšana), vadāmības pakāpe dažādos laika apstākļos, gaitas komforts, riepas cenas un riepas mūža attiecība un daudzi citi svarīgi kritēriji.
"Gada labākās riepas" testa nosacījumi nesaudzēja nevienu, un, kas ir vissvarīgākais, šajās sacensībās nebija nozīmes ne popularitātes reitingam, ne riepas zīmola piederībai.
Testa braucieni 10 tūkstošu kilometru garumā atklāja trīs acīmredzamus līderus, kuru vidū bija Pirelli Cinturato P7, Vredestein Sportrac 3 (91V) un Hankook Kinergy Eco K425.
Ekspertu komisijas galīgais atzinums skan tā: "Riepa Pirelli Cinturato P7 nodrošina maksimālu drošību jebkuros laika apstākļos un turklāt izceļas ar iespaidīgu ekonomiskumu."
Atklājums izmēģinājumu procesā bija tas, ka Ultra High Performance klases riepas Pirelli Cinturato P7, kuru cena ir nedaudz virs vidējās cenas, izrādījās izdevīgāks ieguvums. Tests parādīja, ka, salīdzinot ar vidējās klases riepām, Pirelli Cinturato P7 bija ne tikai labāka nodilumizturība, bet tās ļāva arī ieekonomēt degvielu.