Šodienas redaktors:
Agnija Reiniece
Iesūti ziņu!

Auto ziņas vērtē: jaunais, elektroniskais C4 (22)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Citroen C4 pazīstam jau kopš 2004. gada un galvenokārt kā visnotaļ veiksmīgu sacīkšu auto, kas nu jau septiņkārtējam pasaules autorallija čempionam Sebastjanam Loebam palīdzējis tikt pie vairākiem čempiontituliem, kopš ieņēma Xsara WRC vietu.

Pēc paaudžu maiņas C4 ir kļuvis par lielu rallijam, kur tā vietā stājies jaunajiem tehniskajiem noteikumiem atbilstošs DS3 WRC (civilā DS3 apskatu vari lasīt, spiežot uz saites resursos), tādēļ sāk raudzīties augstāka līmeņa konkurentu virzienā.

LNT Auto ziņu rīcībā ir nonācis Citroen C4 Exclusive - vislabāk aprīkotais modelis ar bagātīgām tehnoloģijām, kuru daži elementi citos auto vēl nav redzēti. 

Salona dizains jaunajam C4 jau līdzinās klasi augstāk stāvošajam C5, un tas ir arī plašāks. Tāpat arī materiāli ir augstvērtīgāki un priekšējā paneļa arhitektūra - elegantāka. Dažas lietas no iepriekšējā C4 līdz jaunajam modelim nav nonākušas.

Piemēram, no priekšējā paneļa centrālās daļas ir pazudis šķidro kristālu ekrāns, kurā bija atainota vadītājam svarīgākā informācija (ātrums, degvielas līmeņa rādītājs, nobraukums, attālums līdz vēlamajam benzīntanka apmeklējumam), kā arī inovatīvais stūres rats ar fiksēto vidu, taču tas nenozīmē, ka jaunais C4 ir vienkāršāks - automobilim ir instrumentu panelis ar klasiskajām ciparnīcām, taču maināmu fona apgaismojuma krāsu un spilgtumu, bet pogu uz stūres tagad ir vēl vairāk. Tāpat C4 izceļas ar nepārspējamām akustiskajām īpašībām, jo kur gan vēl ir redzēts, ka virzienrādītāja tikšķi var nomainīt pret zvaniņa skanēšanu vai džungļu ritmiem.

Lai uzzinātu, kas Auto ziņu ekspertam ir sakāms par dārgākā C4 elektronisko pārnesumkārbu, auto sniegtajām sajūtām un cenām, skaties VIDEO.

Komentāri (22)

Tēmas

Nepalaid garām!
Uz augšu