Iedzīvotāji bažījās par ūdens spiedienu (33)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Kādas Rīgas daudzdzīvokļu mājas iedzīvotāji ir nobažījušies, ka līdz ar remontdarbiem viņiem par auksto ūdeni būs jāmaksā krietni lielāka summa. Taču uzņēmumā «Rīgas siltums» mierināja, ka rēķinam nevajadzētu pieaugt.

Lasītāja rakstīja par savām bažām: «No 9.jūlija līdz 31.augustam Irbenes ielas 14.mājā atslēgts karstais ūdens, jo «Rīgas siltums» maina un labo siltumtrasi.

Ar auksto ūdeni šajā laikā nomazgāties nevar, jo nav spiediena.

Savukārt pa karstā ūdens krānu tek auksts ūdens, par kuru pēc skaitītāja būšot jāmaksā tāpat kā par karsto ūdeni...

Vai šī situācija atbildīgajiem liekas normāla?»

Nevajadzētu maksāt kā par silto ūdeni

Iepazīstoties ar šo lasītājas aprakstīto situāciju, uzņēmuma «Rīgas siltums» Informācijas daļas vadītāja Jana Roze portālam TVNET skaidroja, ka kompānija siltumenerģiju parasti piegādā līdz mājai. Tālāk par to rūpējas apsaimniekotājs.

Ja plānoto remontdarbu dēļ siltums mājai uz laiku ir atslēgts, iedzīvotājiem nav jāuztraucas, ka par viņu patērēto auksto ūdeni, kas tek, atgriežot siltā ūdens krānu, būs jāmaksā kā par silto ūdeni. Tā nevajadzētu būt.

«Satraukumam nav pamata.»

Iedzīvotājiem par šo ūdeni būs jāmaksā kā par auksto ūdeni.

Rēķinos nevajadzētu parādīties maksai par silto ūdeni.

Jāpavēro aukstā ūdens spiediens

Taču «Rīgas siltuma» pārstāve vērsa uzmanību uz kādu citu apstākli, ko iedzīvotājiem vajadzētu pavērot.

Ja aukstā ūdens spiediens ir zems, tas var radīt problēmas ne tikai tagad vasarā, kad notiek remontdarbi, bet arī ziemā, kad tie būs beigušies.

Nepietiekamā aukstā ūdens spiediena dēļ iedzīvotājiem varētu nākties izmantot vairāk karstā ūdens. Tādējādi var pieaugt arī karstā ūdens rēķins.

Kopumā mājas iedzīvotājiem par savām problēmām, tostarp saistībā ar siltumu un ūdeni, vajadzētu vairāk runāt ar konkrēto apsaimniekotāju

Bet uzņēmuma «Rīgas ūdens» pārstāvis Arturs Mucenieks portālam TVNET norādīja, ka ēkas apkārtnē ūdens spiediens vadā nesen pārbaudīts. Tika konstatēts, ka spiediens atbilst visām prasībām.

Visdrīzāk zemā ūdens spiediena problēma radusies saistībā ar darbībām ēkas iekšējos ūdensvada tīklos, tādēļ vajadzētu vērsties pie nama apsaimniekotāja.

Komentāri (33)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu