Milzīgajā aukstumā paliek bez apkures un ūdens

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: flickr.com/hodge

Kāda TVNET lasītāja ir sašutusi par amatpersonu neizdarību. Rīdziniece ziņo, ka pirms gandrīz nedēļas mājā pazudis ūdens, vēlāk arī siltums. Lai kā dzīvokļa iemītnieki mudināja atbildīgos noskaidrot vainīgos un salabot bojājumus, tomēr viņiem šajā lielajā aukstumā nācās dzīvot bez ūdens un aukstumā.

Lasītāja rakstīja: «Šā gada 5.februārī Pērnavas ielas 37. mājā pazuda ūdens.

Blakus māja tika remontēta - uzskatījām, ka tas ir radījis īslaicīgus traucējumus ūdens piegādē un nepievērsām tam uzmanību, cerot, ka drīzumā ūdens piegāde tiks atjaunota.

Tomēr tā nenotika. Nākamās dienas rītā noskaidrojām, ka blakus esošajiem

remontdarbiem nav nekāda sakara ar mūsu problēmu.

Pēc tam nolēmām vērsties pie kaimiņiem, lai noskaidrotu, vai arī viņiem ir traucēta ūdens piegāde.

Tomēr, apstaigājot lielāko daļu mājas, sastapām tikai vienu kaimiņu, no kura noskaidrojām, ka par šo situāciju jau ir ziņots Latgales priekšpilsētas namu pārvaldei un ka tā ir solījusi problēmu novērst tās pašas vai nākamās dienas laikā.

Nekas nemainās

Trešajā dienā pēc ūdens pazušanas vēl joprojām nekas nebija mainījies. Arī mēs nolēmām vērsties pie namu apsaimniekotājiem. Atkārtoti tika solīts problēmu novērst nākamās dienas laikā.

Pēc trīs bez ūdens pavadītām dienām neviens pat nebija uzskatījis par vajadzīgu atnākt un noskaidrot bojājuma cēloni.

Avārijas dienests nevar palīdzēt

Tāpēc vērsāmies pēc palīdzības arī avārijas dienestā, kuri paziņoja, ka nevar palīdzēt un ka mums ir jāgriežas namu pārvaldē. Atkārtoti zvanot namu apsaimniekotājiem, jautājām viņiem, vai viņiem tas liekas pieņemami, ka cilvēki ir spiesti dzīvot šādos apstākļos jau trīs dienas.

Uz to saņēmām atbildi: «Mēs jums pagaidām nevaram palīdzēt.»

Nedarbojas arī apkure

Trešās dienas vakarā saistībā ar ūdens apgādes traucējumiem mūsu dzīvoklī pārstāja darboties arī apkures katls, jo tā darbībai ir nepieciešams ūdens, kā arī

visa apkures sistēma tika bojāta.

Līdz ar to mēs esam spiesti dzīvot bez ūdens un apkures ziemas laikā.

Pieceļoties ceturtās dienas rītā ap plkst. 10.30, beidzot ieradās santehniķis, kurš solīja, ka ūdens apgāde tiks drīzumā atjaunota, taču pēc pāris stundām uzzinājām ka arī pretējo māju šorīt ir skārusi šī problēma, un tajā laikā ne no santehniķa, ne no ūdens nebija ne vēsts.

Kārtējo reizi vērsāmies namu pārvaldē, lai noskaidrotu, kad galu galā kaut kas tiks darīts lietas labā! Un šoreiz mēs saņēmām atbildi, ka bojājums ir radies blakus, taču neesot iespējams atrast šā dzīvokļa saimnieku. Līdz ar to viņi netiek iekšā šajā dzīvoklī un situāciju nevar novērst.

Runājām ar sievieti, kas atbildēja, kad zvanījām uz kontaktnumuru 67277240 (vārdu tur nepateica - atbildēja neapmierināta sieviete).

Rodas higiēnas problēmas

Šī situācija ir radījusi higiēnas problēmas (nevar nomazgāt traukus, aiziet uz tualeti, nomazgāties), nevar normāli pagatavot ēst, kā arī ir bojāta apkures sistēma dzīvoklī, kas, visticamāk, ir radījusi arī materiālos zaudējumus. Tā kā dzīvoklī pagaidām nav apkure, tad arī iekšā šeit var aizsalt caurules, kas radītu lielus materiālos zaudējumus.

Dzīvoklī ir 13 grādu auksts.

Namu pārvalde apgalvoja, ka visticamāk bojājumi, kas radījuši ūdens piegādes traucējumus visai mājai, ir blakus dzīvoklī. Tomēr mums liekas dīvaini, ka arī blakus mājai pazudis ūdens.

Mēs nezinām, vai visiem nav apkure, jo mūsu apkures sistēma darbojas ar ūdeni, bet iespējams, ka citi dzīvokļi tiek apsildīti citādi.

Vai pretējai mājai vēl joprojām nav ūdens, mēs nezinām, bet ceturtdienas rītā bija atnākuši kaimiņi no šīs mājas un apgalvoja, ka arī viņiem ūdens pazudis.»

Atbildīgie nereaģē

Šo lasītājas rakstīto portāls TVNET nosūtīja arī Rīgas domes Sabiedrisko attiecību departamentam, Mājokļu un vides departamentam, kā arī SIA «Rīgas namu pārvaldniekam». TVNET lūdza skaidrot, kā šāda situācija iespējama, kurš par to atbildīgs un kā turpmāk plānots rīkoties, lai nekas tāds nenotiktu.

Diemžēl lūgtajā laikā neviena no atbildīgajām amatpersonām neatbildēja.

Ūdens apgāde esot atjaunota

Tikai vēlāk saņēmām atbildi no SIA «Rīgas namu pārvaldnieks». Pēc tās pārstāves sniegtās informācijas, ūdensapgāde dzīvojamajā mājā Pērnavas ielā 37. piektdienas vakarā beidzot bija daļēji atjaunota (divos no trīs ūdensapgādes stāvvadiem).

Trešajā mājas stāvvadā ūdensapgāde nav atjaunota, jo nevar veikt bojātā stāvvada posma nomaiņu (nevar iekļūt privatizētā dzīvoklī). Joprojām tiekot meklēts šā dzīvokļa īpašnieks, lai varētu nodrošināt ūdensapgādes atjaunošanu visā dzīvojamajā mājā.

Līdz ūdensapgādes atjaunošanai mājas trešajā stāvvadā iedzīvotājiem tikšot nodrošināta ūdens saņemšana – ūdens cisterna mājas pagalmā.

Savukārt dzīvojamās mājas Matīsa ielā 46a ūdensapgādes sistēmas remonts tikšot veikts sestdien.

Uzņēmuma pārstāve arī atvainojās par kompānijas darbinieku attieksmi pret klientu, nekorekti atbildot uz iedzīvotājas telefonisko sūdzību. Attiecīgā darbinieka rīcība tikšot izvērtēta.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu