Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

5.sērijai labākais rezultāts EuroNCAP testos

TVNET
5.sērijai labākais rezultāts EuroNCAP testos
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Comments
Foto: EuroNCAP

Jauno auto novērtēšanas organizācijas EuroNCAP kārtējos drošības testos starp izmēģinājuma trusīšiem bijis arī jaunais BMW biznesa klases sedans. Turklāt tieši šis auto ieguvis labāko novērtējumu frontālas sadursmes imitācijā.

EuroNCAP nupat publiskojusi informāciju par trīs jaunu modeļu panākumiem iznīcinošajos drošības testos. Šoreiz rūpīgām pārbaudēm tikuši pakļauti Alfa Romeo Giulietta, 5. sērijas BMW, kā arī modernizētā Mazda CX-7.

Vislabāko rezultātu priekšējo pasažieru aizsardzībā frontālas sadursmes gadījumā uzrādījis BMW, kas novērtēts ar 15,5 punktiem un saņēmis 5 zvaigznes. Jaunais Alfa Romeo hečbeks ieguvis 15,4 balles un arī 5 zvaigznes, savukārt Mazda - 13,7 balles un tikai četras zvaigznes. Mazda priekšējais panelis esot pārāk ciets un var smagi traumēt vadītāja kājas un ceļus. Tāpat japāņu auto izpelnījies nopēlumu par nespēju aizsargāt braucēju kakla skriemeļus gadījumos, kad trieciens nāk no aizmugures. Saņemto punktu skaits - apaļa nulle. Arī testā, kas imitē sānisku ietriekšanos stabā, pasažieri var gūt vairāk traumu krūškurvja rajonā nekā pārējos divos auto.

Tai pašā laikā var atzīmēt, ka Mazda saņēmusi maksimālo punktu skaitu par testu, kurā tās sānos ietriecas cits auto.

Alfa Romeo un BMW sniegtā aizsardzība "staba testā" novērtēta kā laba, un arī aizmugures trieciena gadījumā abi auto sniedz vienlīdz labu aizsardzību. Nobeigumā var atzīmēt, ka gājējiem draudzīgākais no šiem trim testētajiem auto ir BMW, kura aprīkojumā ir aktīvais motora pārsegs, kas var pasargāt gājēja galvu.

Foto: EuroNCAP
Tēmas
Nepalaid garām!
Uz augšu