Skip to footer
Šodienas redaktors:
Artūrs Guds
Iesūti ziņu!

Auto ziņas testē Discovery 4 (7)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Video vairs nav pieejams. Video vairs nav pieejams.

Jaunais Land Rover Discovery 4 nav revolūcija, bet gan iepriekšējā Discovery 3 uzlabota versija.

No ārpuses nekādas atšķirības nav manāmas – tāds pats pilnpiedziņas skapis kā pirms tam, tikai ar lepnāka izskata resti, kā arī gaismas diodēm priekšējos un aizmugurējos lukturos. Uzlabojumi ir galvenokārt tehniski. Vislielāko ievērību pelna jaunais dīzeļmotors – tam tagad tilpums ir 3 litri iepriekšējo 2,7 vietā. Tāpat kā agrāk, V6 motors ņemts no Jaguar, un divu turbokompresoru vietā tam ir viens. Taču arī ar to pietiek, lai TDV6 attīstītu 245 zirgspēkus un 600 ņūtnometrus. Range Rovera astoņcilindru dīzelim ir tikai par 40 Nm vairāk.

Salons ar mīkstām plastmasām, dārgu koka un ādas apdari, modernāku klimata sistēmas vadību un bez zaļiem displejiem no veciem fordiem tagad krietni vairāk atbilst automašīnas augstajai cenas latiņai, kas HSE komplektācijā bez grūtībām sasniedz 70 000 eiro atzīmi. Tomēr par 7 sēdvietām un tādu agrāk šeit nemanītu greznību kā apsildāma stūre bija jāmaksā papildus.

Land Rover pilnveidojis arī piekari un Terrain Response pilnpiedziņas sistēmu. Pa mūsu ceļiem automašīna iet vienkārši lieliski un, kā allaž, nešķiro, vai zem riteņiem ir asfalts, slikts asfalts vai slapja zeme. Apzīmējumu sportisks Discovery 4 labāk nepiekārt. Tas neiederas automašīnas tēlā, kaut jaunais motors uzlabojis paātrinājumu līdz simtam par 3 sekundēm.

Komentāri (7)
Nepalaid garām!
Uz augšu