Šodienas redaktors:
Agnija Reiniece
Iesūti ziņu!

Latvijas tirgū ienāk augstākās kvalitātes Zviedrijas apģērbu zīmols PO.P.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

„Draiskās Zviedrijas strīpas tagad arī Rīgā!" tā raksturojot ienākšanu Latvijas tirgū, uzsver Edvards Mihkelsārs (Edvard Mihkelsaar), SIA SVED-BALTIC TRADING valdes loceklis, Polarn O. Pyret (PO.P) franšīzes īpašnieks. Zviedrijas bērnu un vecāku augstākās kvalitātes apģērbu zīmols PO.P savu darbību Latvijā sāk š. g. 19. augustā.

Kopš 1976. gada PO.P koncepta veikalu tīklā visā pasaulē darbojas 55 veikali. Šogad vien izsniegtas sešas franšīzes darbības sākšanai Zviedrijā, Norvēģijā, Igaunijā un tagad arī Latvijā.

“PO.P ienākšana Latvijas tirgū ir likumsakarīgs solis mūsu attīstībai Baltijas reģionā. Kompānija ir Zviedrijas vadošais zīmols bērnu un zīdaiņu apģērbu modē, turklāt tās darbība aptver pilnu procesu – no apģērba dizaina izstrādes līdz pat veikalu uzbūves un iekārtojuma konceptam atbilstoši ērtībām, kādas nepieciešamas māmiņām un bērniem. Mūsu misija ir padarīt ikdienas dzīvi vienkāršāku gan vecākiem, gan bērniem. Vēlamies ļaut bērniem būt pašiem, nevis likt viņiem būt kā maziem pieaugušajiem. PO.P lielo panākumu pamats noteikti ir funkcionalitātes, kvalitātes un veiksmīga dizaina apvienojums,” uzsver Cecīlija Tufvesona Marlova (Cecilia Tufvesson Marlow), PO.P prezidente.

Par savdabīgu PO.P zīmola identitātes simbolu kļuvušas strīpas apģērbā. Pasaulē PO.P mēdz dēvēt vienkārši par „strīpainiem”. Laika gaitā strīpas tik ļoti raksturo zīmolu, ka tiek uzskatītas par PO.P rokrakstu un parakstu. „Esmu pārliecināts - Latvija novērtēs mūsu strīpas! PO.P ir kvalitāte un ērtums, kuru novērtējusi pat Zviedrijas karaliskā ģimene!” - tā E. Mihkelsārs, norādot, ka „PO.P piedāvā tiešām unikālu un līdz niansēm pārdomātu apģērbu, papildinātu ar patīkamu apkalpošanu un individuālu pieeju katram klientam. Ceram, ka PO.P novērtēs vecāki un bērni visā Latvijā.”

Sākot darbību Latvijā, PO.P pirmo veikalu atver Rīgā, tirdzniecības centrā Mols. “Patiess prieks, ka tirdzniecības centrs Mols būs pirmā mājvieta Latvijā jaunajam, bet pasaulē jau ļoti augstu novērtētajam bērnu apģērbu zīmolam. Domāju, ka slavenās strīpas ļoti veiksmīgi aizpildīs arī jauno māmiņu apģērbu nišu mūsu tirgū un sniegs patiešām augstas klases klientu apkalpošanas servisu,” savu prieku pauž t/c Mols direktore Zita Siliņa. Kopš 1976. gada PO.P ir vadošais zviedru bērnu apģērbu veikalu koncepts augstākā līmeņa klientu segmentā. Viss apģērbu piedāvājums gan jaundzimušajiem un grūtniecēm, gan zīdaiņiem un bērniem līdz 12 gadiem ir ļoti kvalitatīvs, funkcionāls, komfortabls un ražots no dabīgiem materiāliem. PO.P apģērbi pauž to filozofiju, kura raksturo Zviedrijas īpašo filozofiju bērnu apģērbu kontekstā, proti, apģērbam jāatbilst valkātāja vajadzībām pēc vienkāršības, komforta, skaistuma, kvalitātes un klasiska dizaina. PO.P veikalu koncepta autors ir arhitekts Tomass Sandels (Tomas Sandell). Mūsu koncepta centrā ir bērns, līdz ar to viss pakļauts bērna vajadzībām un drošībai. Turpat visos veikalos ir rotaļu zona, kur bērniem spēlēties, kamēr vecāki iepērkas. PO.P jaunajās ģērbtuvēs iebūvētas pat speciālas pogas, kuras nospiežot vecāki var paziņot par nepieciešamo palīdzību personālam.

Tiesības uz PO.P zīmolu Baltijas valstīs pieder SIA SVED-BALTIC TRADING. SIA SVED-BALTIC TRADING dibinātāji ir arī SIA POFESTER INVEST īpašnieki, tā savu prasmi un profesionalitāti darbā ar zīmolu konceptiem pierādījusi, iepazīstinot Baltijas un Skandināvijas valstis ar TERRANOVA zīmolu.

Komentāri

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu