"Facelift" arī "Alfa Romeo 166"

"Alfa Romeo GT".

Neilgi pēc modeļa "156" ārienes uzlabošanas atsvaidzināts arī lielākais firmas sedans.

“Atsvaidzinātā” "Alfa Romeo 166" pirmoreiz tiks parādīta plašākai publikai Frankfurtes auto šovā septembrī, ziņo šīs markas pārstāvis Latvijā "Auto Torino" Pārveidojot dizainu, "Alfa Romeo" dizaineri ir ņēmuši vērā šīs markas pagātnes slaveno modeļu raksturīgās iezīmes. Izmaiņas, kas izstrādātas un veiktas "Alfa Romeo" stila centrā, galvenokārt ir skārušas automašīnas ārieni, īpaši priekšpusi, ieskaitot jaunu motora pārsegu. Pārveidotas riteņu arkas, bamperi, priekšējie lukturi, kā arī ir papildināts vieglmetāla riteņu disku klāsts. Parādījušies arī apaļi, "Alfa 156" stilā veidoti miglas lukturi hromētā ietvarā, kas izceļ automašīnas piederību augstai klasei, kā arī sabalansē "Alfa 166" sportisko un izsmalcināto tēlu - “prestižs auto ar sportisku dvēseli”.

"Alfa 166" priekšējie lukturi, kuri tika kritizēti iepriekš, tagad nomainīti pret lielākiem bi-ksenona lukturiem, padarot automašīnas “vaibstus” nopietnākus. Raksturīgās "Alfa Romeo" motora pārsega ieloces kļuvušas izteiksmīgākas, priekšējās riteņu arkas - “muskuļotākas”. Aizmugurē uzstādīts lielāks bampers un nedaudz izmainīts aizmugurējo lukturu apveids. Veidojot interjeru, ir padomāts par "Alfa 166" lietotāju daudzveidīgo gaumi. Pērkot jauno "Alfa 166", būs iespēja izvēlēties sev piemērotāko interjera stilu - sportisku, izsmalcinātu vai klasisku. Katram stilam tika rūpīgi izvēlēti un piemēroti salona apdares materiāli, to krāsas un toņi. "Alfai 166" paredzēti 6 dažādi dzinēji. Četri no tiem ir benzīna dzinēji, to skaitā jaunais 2.0 l "JTS" ar tiešās iesmidzināšanas sistēmu un divi otrās paaudzes "Common Rail" turbodīzeļi - 1.9 litru "JTD MultiJet" un 2.4 l "JTD MultiJet". "Alfa Romeo" ražotāji ir ieplānojuši "Alfa 166" laist tirdzniecībā jau šā gada oktobrī. Šo marku luksusa automašīnu klasē "Alfa 166" pārstāvēs līdz pat 2005. gadam.

"Alfa Romeo" rūpnīca ir nolēmusi jau tuvākajā nākotnē sākt arī "Alfa 166 GTA" - jaudīgākās "Alfa Romeo" modeļu versijas ražošanu. Tā tiks aprīkota ar 3.5 litru V6 dzinēju ar aptuveni 300 zs lielu jaudu. Šis dzinējs pirmoreiz tika prezentēts konceptauto "Alfa 156 GTAm" Boloņas auto izstādē pagājušā gada decembrī. Frankfurtes izstādē savu patieso debiju piedzīvos arī "Alfa GT Coupé", kas pirmo reizi kā konceptauto pasaulei tika prezentēts Ženēvas auto šovā. Modeli ir veidojuši "Bertone Style Centre", piedāvājot pavisam jaunu sportiskuma konceptu, kurā ir apvienots komforts un elegance, balstoties uz tādiem etalonmodeļiem kā "1900", "Giulietta", "Giulia" un "Alfetta".

Uz augšu