„Maserati Quattroporte” jaunais modelis jau tiek izmēģināts

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Fiorano izmēģinājumu trasē jau notiek jaunā „Maserati” sedana izmēģinājumi – pagaidām gan atsevišķi no elegantās „Pinifarina” virsbūves.

Kamēr vēl nav pienācis laiks savienot „Ferrari” paspārnē nonākušā „Maserati” tehnisko virtuozitāti ar elpu aizraujošo un par spīti saviem izmēriem graciozo virsbūvi, testu sesijas notiek slēpjot „Quattroporte” zem vecās, kantainās virsbūves. Kā rādās, jaunais „Maserati” šoreiz nebūs vis baltais zvirbulis supersedanu vidū, bet gan nopietns konkurents.

Ielaidums starp durvīm apliecina pagarināto riteņu bāzi.<i>Autocar</i>
Riteņu bāze būs par 20 cm garāka un sasniegs 2,86 metrus, kas ir nopietns arguments no salona ietilpības un komforta viedokļa. Kopumā auto būs vairāk nekā 5 m garš. Jaunais „Q-car”, kā to dēvē britu prese, būs arī sasodīti ātrs, jo tajā iebūvēts „Ferrari” būvētais 4,2 l V8 alumīnija motors ar 385 ZS jaudu, un kuru jau tagad iebūvē jaunajos „Spyder” un „Coupe”. Paredzamā automobiļa dinamika ir samērojama ar „BMW M5”, turklāt itāļu autobūvētājiem piemīt jauks niķis ignorēt elektroniskos ātruma ierobežotājus.

2003. gada rudenī šis makets kļūs par reāli skaistu auto.<i>Autocar</i>
„Quattroporte” būs unikāls auto kaut vai tāpēc, ka būs vienīgais ražošanā esošais sedans ar ātrumkārbu aizmugurē. „Maserati” arī šajā auto izmantos „Cambiocorsa” ātrumkārbu, un tā kā tas nav un pagaidām nevar būt „automāts”, jau patentēts speciāls automātiskās pārslēgšanas mehānisms, lai vismaz varētu pārslēgt ātrumus ar pogām uz stūres. Pašlaik izmēģinājumu stadijā atrodas arī „Maserati” automatizētā piekares kontrole „Shyhook”, taču līdz sērijveida ražošanai tā būs gatava, un „Quattroporte” gaitas komforts būs salīdzināms ar „Mercedes Airmatic” īpašībām. Gadā paredzēts saražot 4000 „Q” auto, kuru cena būs ap 60000 latu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu