Parīzes auto šovā Škoda ieskicēs modeļa Rapid nākotni

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Škoda

Parīzes automobiļu izstādē Škoda demonstrēs ne tikai Kodiaq RS ar līdz šim jaudīgāko kompānijas izmantoto dīzeļdzinēju, bet arī konceptauto Vision RS, kas sevī slēpj gan nākotnes RS modeļu dizaina detaļas, gan norādes uz gaidāmo kompaktklases Rapid.

Konceptuālais Škoda Vision RS ir 4356 mm garš un 1810 mm plats. Tā virsbūves augstums ir 1431 mm, bet riteņu bāze - 2650 milimetru. Ja salīdzina ar sērijveida Rapid, Vision RS ir par 127 mm īsāks. Tā riteņu bāze savukārt tikai par 30 mm atpaliek no modeļa Octavia. Vision RS bagāžas nodalījuma tilpums tikmēr ir 430 litri.

Vision RS ir apgādāts ar jaudīgu, taču efektīvu hibrīddzinēju. To veido 1,5 litru TSI turbodzinējs ar 150 zirgspēkiem, 75 kilovatu elektromotors un 13 kilovatstundu baterija. Hibrīdsistēmas kopējā veiktspēja ir 245 ZS, un tā dod iespēju 100 km/h sasniegt 7,1 sekundē, no 80 līdz 120 paātrināties 8,9 sekundēs un maksimāli sasniegt 210 km/h.

Foto: Škoda

Vision RS var braukt arī bez kaitīgajiem izmešiem. Elektriski nobraucamais maksimālais attālums ir 70 kilometri. Baterijas pilnai uzlādei no mājsaimniecības rozetes nepieciešamas 2,5 stundas. Tiesa, bateriju var uzlādēt arī braukšanas laikā, izmantojot bremžu enerģijas rekuperāciju.

Foto: Škoda
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu