Citroen vadītāja: mašīnās jābūt vietai, kur nolikt somiņu (1)

Ingars Tenis
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Citroen izpilddirektore Linda Džeksone
Citroen izpilddirektore Linda Džeksone Foto: SIPA/Scanpix

Autoražotājiem, izstrādājot un dizainējot jaunus modeļus, vajadzētu vairāk piedomāt, kas būs vajadzīgs sievietēm. Šādu viedokli sarunā ar BBC Parīzes motoršova ietvaros paudusi franču autoražotāja Citroen izpilddirektore Linda Džeksone (Linda Jackson).

Uzstājoties ar runu Parīzes motoršovā, Džeksone izteikusies, ka viņas vadītais ražotājs tagad sācis nodarboties ar sieviešu izglītošanu, lai viņas labāk zinātu, ko vēlas no auto.

"Man patīk braukt, un man patīk labs dzinējs, taču tas, kam es pievēršu uzmanību, ir - kur nolikšu rokassomiņu un kur sēdēs bērni," - tā Džeksone, piebilstot, ka vēlas autobūves industrijā redzēt vairāk sieviešu.

Foto: REUTERS/SCANPIX

Džeksone, kas ir pirmā Citroen vadītāja - sieviete, atzīst, ka uz automobiļiem raugās citādāk nekā kolēģi. Viņasprāt, vīrieši galvenokārt novērtē, kā darbojas dzinējs, kā auto brauc, taču ārkārtīgi būtiski ir vērtēt visu auto kopumā, tai skaitā interjeru, kā arī lietu novietošanas un uzglabāšanas iespējas. Tāpat būtiski gūt pārliecību, ka mašīna rada drošības sajūtu.

Lūpukrāsa un cigaretes jeb kas bija pirmā sieviešu auto aprīkojumā

"Tas ir krietni vien svarīgāks, un tieši tādēļ mums vajag industrijai piesaistīt vairāk sieviešu. Būsim godīgi, mēs ļoti daudz laika pavadām mašīnās. Tad kādēļ gan lai lēmumu pieņemšanā nepiedalītos arī sievietes?"

Tāpat Džeksone norāda, ka Citroen rīko speciālus forumus, kuros sievietes, kas veido 50% no atsevišķu modeļu pircējiem, tiek aicinātas novērtēt dažādus jaunākos dizainus. Citroen vadītāja arīdzan norāda, ka sieviešu ienākšana auto industrijā notiek, taču process ir lēns. Ar kaut ko gan ir jāsāk, tādēļ dzimumu sadalījums Citroen stendā Parīzes motoršovā ir 50% pret 50%, bet ilgākā perspektīvā Džeksone plāno strādāt arī ar darbiniekiem zīmola dīleru salonos, proti, lai sieviešu - pārdevēju kļūtu aizvien vairāk.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu