Elektromotociklam ir Brembo monobloka bremžu sistēma ar 300 mm dubultajiem bremžu diskiem priekšā. LiveWire standartaprīkojumā ir ABS un pretbuksēšanas (TSC) sistēma. Harley-Davidson sadarbībā ar Michelin ir izstrādājuši speciāli šim modelim paredzētas riepas (180mm aizmugurē/120mm priekšā). Tāpat braucēja rīcībā ir septiņi braukšanas režīmi - četri ir rūpnīcas uzstādījumi un vēl trīs režīmi, kurus lietotājs var individuāli pielāgot.
Instrumentu panelis, kas izvietots pie stūres, ir aprīkots ar skārienjūtīgu augstas izšķirtspējas spilgtu TFT ekrānu, kas nodrošina plašu, viegli nolasāmu informācijas klāstu. Displeja novietojums ir maināms, pielāgojot to individuāli katram motocikla vadītājam. Displejs ir savietojams ar Bluetooth tehnoloģijām nodrošinot savietojamību ar navigācijas iekārtām un audio atskaņošanas sistēmām utt.
Elektromotocikla LiveWire pamata enerģijas avots ir litija jonu akumulators alumīnija sakausējuma korpusā. Papildus LiveWire motocikls ir aprīkots ar mazāku 12 voltu litija jonu bateriju, kura nodrošina barošanu apgaismojumam, instrumentu panelim, vadības ierīcēm un skaņas signālam.
Motocikla uzlādei ir iespējams izmantot iebūvētu lādierīci, kura elektrotīklam pievienojama ar vadu, kas atrodas zem motocikla sēdekļa. Uzlādes sistēma ir savietojama arī ar ātrās uzlādes iekārtām. Visiem Harley-Davidson dīleriem, kas tirgos LiveWire motociklus, piedāvājumā būs arī attiecīgās uzlādes stacijas.
Harley-Davidson stila doktrīna ir: visa uzmanība dzinējam. Tāpat kā V-twin motora gadījumā, pirmais, kas krīt acīs ir dzinējs. Tādēļ arī elektriskajā motociklā motors tiek īpaši izcelts. Tas ir spožā korpusā ar izceltiem mehānismiem un tā vēsta, cik tas ir spēcīgs. Akumulatoru korpuss ar dzesēšanas sistēmu arī iekļaujas šajā dizaina konceptā. Kā nobeigums visam ir izceļams motocikla īpašais krāsojums.
Harley-Davidson LiveWire pārdošanā nonāks 2019.gadā. Detalizētāka informācija par to būs pieejama 2019. gada janvārī.