Šoreiz izmēģinātais modelis, kas šādā formā bija arī pieteikts konkursam Latvijas Gada auto 2019, un ir pieejams izmēģinājuma braucieniem, ja gribas gūt personīgu pieredzi pie tā stūres, bija koši sarkanā krāsā, kas ar baltu sniegu fonā izskatās vienkārši lieliski, bet drūmā dienā spēj novērst uzmanību no kokiem bez lapām un viegli iesālītajiem ceļiem. Bet ne jau krāsa nosaka, cik ātrs, ērts un ekonomisks ir auto. Eclipse Cross gadījumā tas ir daudzu īpašību kopums, kas gādā par vieglu gaitu, pietiekamu dinamiku un komfortu, dodoties ceļā no A uz B un pēc tam uz C.
Aplūkojot auto profilā, nevar nepamanīt tā jumta līniju. Arī citiem krosoveriem tā ir nolaidena, taču Eclipse Cross gadījumā it īpaši. Rezultātā vadītāja un priekšējā pasažiera zonā izteikti jūtams gaisīgums. Nav nospiestības sajūtas, jo brīvās telpas virs galvas ir tik daudz, ka šajā auto pilots un stūrmanis droši var braukt ausainē vai aizsargķiverē. Lai gan logu līnija aizmugurējo durvju virzienā strauji kāpj un juma līnija tikpat strauji krīt, iespaids par šaurību otrajā sēdekļu rindā ir mānīgs – te pietiek vietas gan braucēju galvām, gan kājām. Bagāžnieks tikmēr ir klasei atbilstošs, un standarta konfigurācijā tā izmērītais tilpums ir 448 litri. Ja vajag, var, protams, dabūt vairāk. Taču tad salonā vietas būs tikai pilotam un stūrmanim. Varbūt vēl kādam līdzbraucējam, ja noloka tikai daļu atzveltnes. Tomēr, lai kāds būtu atzveltnes stāvoklis un bagāžnieka tilpums, Rockford Fosgate audio sistēmas zemo frekvenču skaļrunis būs savā vietā un lieliski papildinās salonā izvietotos skaļruņus. Saīsinot garo stāstu līdz dažiem vārdiem - skanējums ir kvalitatīvs visā skaļuma diapazonā. To, domājams, pratīs novērtēt par rūdītākais melomāns, kuram MP3 faili parasti sagādā ausu sāpes.