Jaunais Renault Clio debitēs ar premium segmenta cienīgu aprīkojumu
Par pircēju simpātijām jācīnās

Renault Clio

FOTO: Renault

Renault grupas pārdotākais modelis ir mazās klases Clio. Tas periodā no 1990.gada visā pasaulē realizēts aptuveni 15 miljonos eksemplāru. Ženēvas automobiļu izstādē, kas durvis vērs marta sākumā, Renault prezentēs piektās paaudzes Clio, kas sarucis izmēros, taču audzis tehnisko risinājumu un jaunievedumu ziņā.

Jaunais Clio veidots pēc "evolūcija un revolūcija" principa, tādēļ ir uzreiz atpazīstams, lai gan pēc Renault teiktā 100% detaļu ir jaunas. Auto ir viscaur modernāks un nobriedušāks. Tas attiecas gan uz eksterjera dizainu, gan salonu, kas veidots, iedvesmojoties no augstākas klases automobiļiem un sniedz augstākas kvalitātes sajūtu un braucējus nodrošina ar plašāku jaunāko tehnoloģiju klāstu. Eiropā populārajā mazo auto klasē konkurence ir liela, tādēļ pircējs jāvilina ar dažādiem labumiem.

Bez mīkstajiem paneļiem uzkrītošākā detaļa salonā ir 9,3 collu planšete priekšējā paneļa vidū. Vertikāli novietotais ekrāns ir lielākais, kāds jelkad izmantots Renault automobiļos un ļauj ērti pārvaldīt multimediju saturu, navigāciju un citas automobiļa sistēmas. Tāpat Renault jaunajā Clio ir atteikušies no analogajām ciparnīcām instrumentu panelī. Piektās paaudzes modelī aiz stūres atradīsies šķidro kristālu displeji ar 7 - 10 collu diagonāli ar iespēju pielāgot to saturu. 10 collu modelī instrumentu panelī būs iespējams atainot arī navigācijas sistēmas rādījumus.

Ja salīdzina ar iepriekšējās paaudzes modeli, jaunais Clio ir par 14 mm īsāks (4048 mm), taču salons tam ir plašāks. Virsbūves augstums samazināts par 30 milimetriem un apvienojumā ar 17 collu riteņiem tas piešķir mazajam auto atlētisku izskatu. Piedevām tādā veidā uzlabota arī mašīnas aerodinamika. 

FOTO: Renault

Mašīnas ārējā izskata individualizēšanai pircējs varēs izvēlēties kādu no desmit krāsām, kā arī trim atsevišķām krāsu pakotnēm. Sportiskāka izskata tīkotājiem Renault piedāvās R.S. Line pakotni, kas ieviesta līdzšinējās GT līnijas vietā. Vēl sākotnējā informācija liecina, ka Clio jau lētākajā versijā būs pilnie LED lukturi, taču par paredzētajām dzinēju izvēles opcijām pagaidām nerunā. Renault vien piemin, ka modeļu klāsta elektrifikācijas programmā Clio būs pirmais, kas saņems kompānijas pašu izstrādāto E-Tech hibrīddzinēju.

>>TVNET tests: Renault Alaskan 

Uz augšu