/nginx/o/2019/04/17/11957891t1h50fa.jpg)
Šanhajas automobiļu izstādē dienas gaismu ieraudzījis Lexus pirmais minivens.
Auto, kāda Lexus klāstā nekad nav bijis, apzīmējums ir LM un tas veidots uz Āzijas tirgū pieejamā minivena Toyota Alphard bāzes. Jaunais modelis, kas būs pieejams divās dažādās motorizācijas versijās ir izstrādāts speciāli Ķīnas tirgum, taču Lexus to paredzējuši piedāvāt arī citās reģiona valstīs.
No donora, tas ir - Toyota Alphard - Lexus LM atšķiras visnotaļ ievērojami, turklāt kā ārēji, tā arī salonā. No ārpuses galvenā atšķirības pazīmes ilgi nav jāmeklē. Tas ir milzīgais vārpstiņas stila radiatora režģis, kas faktiski nosedz visu LM priekšpusi starp augstu iebūvētajiem lukturiem. Tāpat automobiļa ārienes noformējumā izmantoti hromēti stilistiski elementi ar asām malām un citādāka dizaina aizmugurējie lukturi.
Automobiļa salonā redzams, ka šeit teikšana ir cilvēkiem, kas uzturēsies otrās rindas atsevišķajos sēdekļos. Tie ar elektrohromatiska jeb aptumšojama stikla sienu atdalīti no vadītāja zonas un vairāk atgādina zviļņus 1.klasē starpkontinentālajos avioreisos.
/nginx/o/2019/04/17/11957892t1hffb8.jpg)
Kas būtiski, lai gan prezentētajā busiņā bez grūtībām varētu izvietot sēdekļus trīs rindās, tā salonā kopumā ir tikai četras sēdvietas. Vēlāk gan būšot pieejams LM arī ar septiņām sēdvietām pārtikušām ģimenēm ne uzņēmumu bosiem. Nav zināms gan, vai arī tad busiņā būs ledusskapis ar 14 litru ietilpību un 26 collu televizors salonu un vadītāja zonu atdalošajā sienā.
/nginx/o/2019/04/17/11957888t1h5e90.jpg)
Kā minēts, LM būs pieejams ar diviem dažādiem dzinējiem. LM350 būs 3,5 litru V6 benzīnnieks ar 301 ZS, bet LM300h - hibrīddzinējs ar nepilniem 200 ZS.
/nginx/o/2019/04/17/11957885t1h4fd3.jpg)