Latvijā strauji aug hibrīdauto pārdošanas apjomi

FOTO: Publicitātes foto

Šī gada pirmajos sešos mēnešos WESS Motors Toyota hibrīdauto pārdošanas apjoms audzis par 43%, salīdzinot ar to pašu periodu pērn, kamēr kopējie pārdošanas apjomi auguši par 7,5%.

Kopš šā gada sākuma WESS Motors Toyota pārdevis 850 jaunu Toyota auto, no kuriem 38% jeb 319 bija hibrīdauto. Tas ir par 10% vairāk nekā 2018. gadā. Tas ir straujākais pieprasījuma pieaugums pēc hibrīdtehnoloģijām pēdējo gadu laikā, ko veicināja gan jaunu Toyota modeļu piedāvājums ar hibrīda tehnoloģiju, gan arī pieaugošā iedzīvotāju interese par apkārtējai videi draudzīgākiem mobilitātes risinājumiem.

Aleksejs Radionovs, AS “WESS” izpilddirektors: “Šā gada pirmajā pusē vērojam pakāpenisku tirgus izaugsmi – būtisks pieprasījuma pieaugums ir pēc hibrīdauto. Salīdzinot ar pārdošanas rādītājiem 2018.gadā, šā gada otrajā ceturksnī Latvijā pārdoto Toyota hibrīdauto skaits pieaudzis par 56%. Viennozīmīgi visā pasaulē šobrīd aktuāls ir vides jautājums, tāpēc iedzīvotāji priekšroku dod apkārtējai videi draudzīgākiem auto, kas nodrošina tādu pašu braukšanas komfortu un papildus sniedz degvielas ekonomiju. Runājot par hibrīdauto, mēs runājam par tīru enerģiju – tie patērē mazāk degvielas un ievērojami samazina CO2 emisijas. Saskaņā ar Toyota zīmola attīstības stratēģiju, visi jaunie Toyota auto modeļi tiek piedāvāti arī ar hibrīda dzinēju, jāatzīst, ka pieprasījums pēc hibrīdauto ar katru gadu pieaug.”

Kopš šā gada sākumā WESS Motors Toyota piedāvā jaunākās paaudzes Toyota Corolla modeļus, kas pieejami ar hibrīda dzinēju un ir vieni no visu laiku pārdotākajiem automobiļiem autobūves vēsturē, vienlaikus tas ir arī viens no pieprasītākajiem Toyota modeļiem Latvijā un nemainīgi viens no populārākajiem Toyota auto modeļiem Latvijas pircēju vidū. WESS Motors Toyota pārdošanas rādītāji liecina, ka populārākie Toyota automobiļu modeļi šā gada pirmajos sešos mēnešos bija Toyota RAV4, Toyota Corolla un Toyota Yaris.

2018. gadā WESS Motors Toyota pārdeva 1415 jaunas Toyota automašīnas, kas bija par 98 auto vairāk nekā 2017. gadā. Teju viena trešā daļa jeb 28% no pārdotajiem auto pērn bija hibrīdauto.

Uz augšu