Jaunā "Rīgas namu pārvaldnieka" norēķinu kārtība par ūdeni raisa klientu sašutumu (5)

CopyLinkedIn Draugiem X
Ūdens krāns. Ilustratīvs attēls
Ūdens krāns. Ilustratīvs attēls Foto: Pixabay

Simtiem cilvēku šajās dienās garas stundas pavada namu apsaimniekošanas uzņēmuma “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) klientu centros. Iemesls - jauna kārtība, kā iesniegt ūdens skaitītāju rādījumus, vēsta lsm.lv.

Par jaunu ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas kārtību “Rīgas namu pārvaldnieks” sāka brīdināt augustā, un jaunā norēķinu kārtība stāsies spēkā mēneša beigās.

Galvenās izmaiņas ir sekojošas: līdzšinējās lapiņas ar skaitījumu rādītājiem RNP katru mēnesi vairs nepieņems; rādījumus varēs nodot  portālā e-pārvaldnieks.lv, ar īsziņu vai klientu centros.

Taču daudzi klienti, īpaši seniori, jaunumus palaida garām, un tagad klienti veido rindās RNP klientu centros.

“Rīgas namu pārvaldnieka” pārstāvis Krists Leiškalns norādīja, ka RNP esot palicis pēdējais lielais uzņēmums, kur skaitītāju rādījumus vēl pieņem lapiņu formātā, un katru mēnesi tiekot saņemti pat vairāki desmiti tūkstoši šādu lapiņu.

“Lapiņas vāktas, transportētas un jebkurā gadījumā datus apstrādā datorā, sekojoši ir problēma, ka šādā veidā un, ņemot vērā rokrakstus, veidojas kļūdas ievades procesā. Ņemot vērā kļūdas, ir pieņemts lēmums par atteikšanos [no papīra lapiņām],” skaidroja Lieškalns.

Komentāri (5)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu