Latvijas tirgū ieradies jaunais Seat Leon. Kādam nāksies pabīdīties

FOTO: Ekrānuzņēmums no video

Ja spāņu folksvāgens ir Seat, tad spāņu golfs ir Seat Leon, un tas nupat piedzīvojis kārtējo paaudžu maiņu. Lai gan Golf un Leon ir daudz vienojošo elementu, daudz kas tos arī atšķir, par ko varēsi pārliecināties TV Auto ziņu jaunākajā izlaidumā.

Pirmkārt, jāsāk ar to, ka paaudžu maiņas rezultātā Leon ir kļuvis lielāks. Ja salīdzina ar 2012.gada modeli, auto pastiepies par veseliem 9 centimetriem. It kā ar to nebūtu pietiekami, jaunā Leon riteņu bāze ir kā Škoda Octavia, tātad par 4 centimetriem garāka nekā Golf 8.

FOTO: Ekrānuzņēmums no video

Jaunā Leon ārējais dizains ir nedaudz provokatīvs, drosmīgs, ekspresīvs, kas zīmolam ir raksturīgi. Modeļa priekšējās daļas izskatā atbalsojas krosovers Tarraco, savukārt aizmugurē dominē sarkana līnija virsbūves platumā kā jaunākajiem Porsche. 

Leon salonā redzams aprīkojums, kādu var sastapt arī Golf 8, un līdz ar to skārienvirsmu ir vairāk kā jebkad agrāk; ir arī skaļuma slaideris, glāstāmi temperatūras regulētāji un ar pieskārieniem vadāms ārējas apgaismes sistēmu bloks. Un, ja automobilim ir DSG pārnesumkārba, tad viduskonsolē ir nevis tik ierastā svira, bet gan elektronisks neliela izmēra manipulators.

FOTO: Ekrānuzņēmums no video

Jaunā Seat Leon motoru paletē atrodami faktiski tie paši dzinēji, ko var izvēlēties Golf 8 pircējs - sākot no vienlitrīga benzīna dzinēja līdz vienīgajam 2 litru dīzelim. Klāsta viducī atrodas 1,5 litru benzīna turbomotoras, kam TSI nosaukumā pievienots burtiņš e, jo attiecīgais Leon aprīkots ar vieglā hibrīda iekārtu. Tiem kas tīko īstu, turklāt lādējamu Leon hibrīdu, jāpaciešas līdz rudenim.

FOTO: Ekrānuzņēmums no video

Jaunā Seat Leon bāzes modifikācija Latvijā maksā 17 500 eiro. Automobilis ar braukšanas režīmiem, adaptīvajiem amortizatoriem, pašlīmeņojošiem amortizatoriem aizmugurē un citiem gardumiem maksās krietni vien vairāk. 

TV Auto ziņu sižets

Uz augšu