Pasaule mainās, Latvijas Gada auto konkurss paliek

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Latvijas Gada auto

2020.gads pasaules vēsturē ierakstīts, kā gads, kurš veica korekcijas it visās dzīves sfērās. Pie tām pieskaitāms arī jauno automobiļu tirgus, kurā katrs ķepurojas kā prot un šobrīd izskatās, ka būs izķepurojies. Par to liecina arī konkurss Latvijas Gada auto, kurš tāpat kā mācības skolās notiek daļēji attālināti, bet notiek un pat uzņem apgriezienus, lai mēs jau decembra sākumā uzzinātu dīleru tīkotā titula Latvijas Gada auto ieguvēju. Protams, tiks noskaidroti arī uzvarētāji papildu nominācijās, piemēram, sportiskākais, skaistākais, praktiskākais auto un tamlīdzīgi. 

Iepriekšējos gados Latvijas Gada auto darbojās pēc vienota un faktiski nemainīga principa - pretendentu pieteikšana visa gada garumā, žūrijas individuālie testi, kopīgi organizētie testu braucieni, arī testu diena pie lielveikala Mols Krasta ielā. Liela pulcēšanās šogad epidemioloģisko ierobežojumu dēļ nenotiek, tomēr pie Mola interesentiem tāpat bija iespēja iepazīties ar galvenajiem jaunumiem, ko piedāvā auto zīmolu pārstāvniecības Latvijā.

Foto: Latvijas Gada auto

Parasti šis sarīkojums norisinājās oktobra otrajā sestdienā, tātad tam vajadzēja notikt arī aizvadītajās brīvdienās, taču organizētāji pasteidzās laikam pa priekšu un testu dienu aizvadīja saulainā sestdienā septembra sākumā. Dīleri bija atveduši ne tikai testa automašīnas ar kurām notika izmēģinājuma braucieni, bet arī izvietojuši statiskus auto, kurus klātesošie visas dienas garumā varēja mierīgi iepazīt. Pasākuma ietvaros notika arī Latvijas mēroga pirmizrādes – plašākai publikai pirmo reizi tika demonstrēts karstais elektoauto jaunums Honda e, kā arī kompaktais krosovers Ford Puma.

Foto: Latvijas Gada auto

Māris Ozoliņš, konkursa Latvijas Gada auto organizators: “Testa diena Molā ir ļoti vērtīgs pasākums visiem, kuri ir jauna ģimenes automobiļa meklējumos, jo vienuviet ir iespēja salīdzināt tiešos konkurentus no dažādiem auto ražotājiem. Latvijas Gada auto teltī bija iespēja klātienē aprunāties ar konkursa žūrijas biedriem, kuri dalījās ar savu viedokli un ieteikumi jaunu auto iegādes procesā. Turklāt auto pārstāvji bija parūpējušies par izdevīgākiem auto iegādes noteikumiem, kā rezultātā vairāki auto arī tika pārdoti.”

Foto: Latvijas Gada auto

Konkursā “Latvijas Gada auto 2021” drīkst piedalīties tikai paši jaunākie autoražotāju modeļi, kurus drīkst pieteikt līdz šā gada 5. novembrim. Šobrīd ir pieteikti: “Škoda Octavia”, “Volkswagen Golf”, “Volkswagen ID.3 1st Edition”, “Seat Leon”, “Seat Ateca”, “Nissan Juke”, “Peugeot 2008”, “Peugeot e-2008”, “Kia XCeed PHEV”, “Kia e-Niro”, “Mercedes-Benz GLB”, “BMW 5.sērija”, “Mini Cooper SE”, “Alfa Romeo Stelvio”, “Land Rover Defender, “Honda e”, “Ford Puma” un “Audi e-tron Sportback”.

Foto: Latvijas Gada auto

Gaidāms, ka šim automobiļu pulciņam piebiedrosies vēl kāds spēkrats, bet līdz tam piedāvājam nelielu ieskatu konkursa aizkulisēs un pastāvošās situācijas skaidrojumu no konkursa organizētāja Māra Ozoliņa un žūrijas biedriem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu