Čaka ielas velojoslai krīzes komunikācijai tērēs 5000 eiro

Aleksandra Čaka un Marijas ielā tiek uzkrāsotas velojoslas, atvēlot autotransportam pa vienai joslai katrā virzienā. FOTO: Zane Bitere/LETA

Krīzes komunikāciju par Čaka ielas velojoslas eksperimentu nodrošinās sabiedrisko attiecību aģentūra "Communications & Strategies", informēja Rīgas domes Satiksmes departamenta sabiedrisko attiecību vadītājs Austris Keišs.

Pagarinātā cenu aptauja ir noslēgusies un tajā uzvarējusi minētā kompānija. Nepieciešamos pakalpojumus tā sniegs par 5000 eiro.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka šis uzņēmums pilnībā pieder Viesturam Deksnim. Pērn uzņēmums strādājis ar aptuveni 910 000 eiro apgrozījumu un 26 000 eiro peļņu.

Kā piebilda Keišs, "Communications & Strategies" bija starp tām kompānijām, kuras tika uzaicinātas piedalīties cenu aptaujā pēc tās termiņa pagarināšanas.

Kā iepriekš informēja Satiksmes departamenta direktors Vitālijs Reinbahs, cenu aptaujas rezultātā plānots iegūt piedāvājumu komunikācijas stratēģijas izstrādei, materiālu izstrādei par velo joslu efektivitātes monitoringu, iedzīvotāju apmierinātības aptaujām, atbalstu krīzes komunikācijā, mediju un sociālo tīklu monitoringu, ieteikumus tālākajai komunikācijai un citus priekšlikumus.

TVNET jau ziņoja, ka sākotnēji cenu aptauja bija paredzēta no piektdienas, 27.novembra pēcpusdienas, līdz pirmdienai, 30.novembrim. Šāds termiņš raisīja bažas, ka cenu aptauja ir fiktīva, taču Reinbahs to noliedza. Rīgas domes Satiksmes komitejas deputāti aicināja departamenta direktoru pagarināt cenu aptauju un iekļaut tajā vairāk dalībnieku. Tas arī tika izdarīts.

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputāti atbalstīja eksperimentālu pagaidu velo joslu izveidi Čaka un Marijas ielā. Daži speciālisti gan uzskata, ka šāds solis būtiski palielinās sastrēgumus, kuros nāksies stāvēt arī sabiedriskajam transportam.

Uz augšu
Back