"Pastaigā" uz ledus izvests 21.gadsimta Volvo P1800

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no Youtube video

Pagājušajā gadā, atzīmējot klasiskā Volvo modeļa P1800 radīšanas sešdesmito gadskārtu, sacīkšu komanda Cyan Racing, kas agrāk bija pazīstama kā Polestar Racing un tagad ietilpst Volvo Cars, kas savukārt pieder Ķīnas Geely, uzbūvēja viena šāda auto moderno versiju ar jaudīgu motoru un minimālu svaru.

Kopš koši zilā P1800 pirmās parādīšanās ir pagājis gandrīz pusgads un tagad, kad Cyan Racing bija nolēmuši izveidot filmiņu ar auto galvenajā lomā, var vēlreiz novērtēt, cik labi auto izskatās, cik burvīgi skan un galvenais - cik slaidi slīd pa ledū iezīmēto trasi.

Video avots: YouTube/Cyan Racing 

Filmēšanas nolūkos Cyan Racing devās uz aizsalušo ezeru zemi pie Āres Zviedrijā. Tur mašīnas autori ne tikai uzfilmēja video, bet arī -20 grādos pārliecinājās, ka P1800 Cyan šasija ir līdzsvarā un balstiekārta ir noregulēta pareizi. Tas ir būtiski automašīnai, kurā nav nekādu vadītāja elektronisko atbalsta sistēmu. Pat ABS šim auto nav. 

990 kilogramus smagajam P1800 Cyan uzstādīts 2 litru turbo motors ar 420 ZS un 455 Nm pie attiecīgi 7000 un 6000 apgriezieniem minūtē. Motora vilkmi aizmugurējiem riteņiem novada pēc pasūtījuma izgatavota piecu pakāpju manuālā transmisija ar pirmo pārnesumu pa kreisi un uz leju jeb tur, kur parasti atrodas otrais "robs".

Foto: Ekrānuzņēmums no Youtube video

Viss šajā auto ir regulējams - riteņu sagāzums un savērsums, amortizatoru kompresija un dekompresija, stūres pārnesumu skaitlis un arī ierobežotas berzes diferenciālis. Tāpat mašīnai salonā ir titāna drošības karkass un diezgan spēcīgas bremzes ar četru virzuļu skavām un 362/330 mm diskiem priekšā/aizmugurē.

Varētu domāt, ka video tika filmēts pašu priekam, tomēr tā nav. P1800 Cyan ir reāls produkts, ko var iegādāties. Vienīgi tad cilvēkam jābūt ne tikai ar vēlmi un prasmi braukt, bet arī ar biezu maciņu, jo izskatīgās kupejas bāzes cena ir 420 000 eiro. 

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu