Pasažieru skaita samazināšanai "Rīgas satiksme" veiks izmaiņas atsevišķos maršrutos

tramvajs FOTO: Shutterstock

Lai samazinātu pasažieru skaitu sabiedriskajā transportā, pašvaldības uzņēmums "Rīgas satiksme" veiks resursu pārdali atsevišķu maršrutu kustības intensitātes palielināšanai, informēja "Rīgas satiksme" Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Baiba Bartaševiča-Feldmane.

Reaģējot uz valdības plānotajām izmaņām epidemioloģiskās situācijas uzlabošanai, "Rīgas satiksme" sagatavojusi un Rīgas domē iesniegusi vairākus priekšlikumus sabiedriskā transporta nodrošināšanai Rīgā, kurus plānots ieviest no 15.marta.

No 15.marta vairākos maršrutos noslogotākajos rīta un vakara laikos palielinās reisu skaitu, samazinot kustības intervālus, kas ļaus pārvadājumus nodrošināt ar 12 metrus gariem autobusiem. Savukārt 18 metrus garos autobusus iecerēts novirzīt citos maršrutos, lai palielinātu distancēšanās iespējas.

Lai samazinātu pasažieru plūsmu 3.autobusa maršruta noslogotākajā posmā, plānots izveidot pagaidu paralēlo autobusa maršrutu - 3A. Rīta noslogotākajos laikos 3A.autobuss kursēs maršrutā "Daugavgrīva - Brīvības bulvāris", bet vakarā - maršrutā "Brīvības piemineklis - Daugavgrīva". 

1. un 5. autobusa maršrutā kursēs garie trolejbusi. Lai izmaiņas stātos spēkā, nepieciešams Rīgas domes izpilddirektora rīkojums.

No 15.marta plānots, ka rīta un vakara laikos kustības intervāls tiks samazināts un izmaiņas darba dienu kustības sarakstos tiks veiktas 6., 25., 36., 44., 46., 53. autobusa maršrutā, kā arī 4. un 15. trolejbusa maršrutā.

Pasažieri, kuri iegādājušies mēneša braukšanas biļetes 3. autobusa maršrutam, varēs tās izmantot arī jaunajā maršrutā, braucienu reģistrējot.

1. un 5. autobusa maršrutā kursēs garie trolejbusi. Pasažieri, kuri pārvietojas attiecīgajos maršrutos un iegādājušies mēneša braukšanas biļeti, varēs to turpināt izmantot.

TVNET jau ziņoja, ka valdība vakar konceptuāli vienojās no diviem piedāvātajiem epidemioloģiskās situācijas stabilizēšanas scenārijiem atbalstīt mērenāko, ar kuru valsts pārvaldē un privātajā sektorā strādājošajiem nāksies strādāt attālināti, bet klātienē atļaujot strādāt ražojošajiem uzņēmumiem.

Scenārijs paredz mazināt maksimāli pieļaujamo pasažieru skaitu līdz 30% no transporta ietilpības, kā arī rosināts atteikties no pašvaldību stāvvietu maksas privātam transportam.

Uz augšu
Back