Dakteru Klaunu labdarības kampaņas rezultāti ar savāktiem 61 151 eiro!

Egoiste
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Eriks Dreimanis

“Turpināsim ik dienu atbalstīt mazos pacientus un piesaistīsim jaunus kolēģus reģionos!”

Pēc zināma pārtraukuma šogad biedrība “Dr.Klauns” atkal organizēja labdarības kampaņu ar saukli “Palīdzi veseļoties, nevis ārstēties!”. Tā norisinājās no 30. jūlija līdz 26. septembrim ar mērķi piesaistīt līdzekļus, lai nodrošinātu Dakteru Klaunu regulāru ikdienas darbu, un palīdzēt viņiem būt tur, kur gaida mazie pacienti, viņu vecāki un mediķi, – Latvijas slimnīcās.

Divu mēnešu laikā, pateicoties aktīvai līdzcilvēku un biedrības partneru iesaistei, tika savākti ziedojumi 61 151 eiro apmērā. Pateicoties saziedotiem līdzekļiem, Dakteri Klauni turpinās savu ikdienas darbu 6 Latvijas slimnīcās, kā arī sāks jaunu Dakteru Klaunu skolu – meklējot jaunus kolēģus darbam reģionos.

Divu mēnešu laikā ikvienam bija iespēja atbalstīt Dakterus Klaunus visdažādākajos veidos: pērkot “TIO” plombīra saldējumu savos iecienītākajos veikalos un www.pienaveikals.lv, ziedojot veikalos “Rimi” izvietotajās ziedojumu kastītēs un turpat iegādājoties īpašos klaunu sarkanos degunus, kā arī veicot tiešo pārskaitījumu biedrības “Dr. Klauns” labdarības kontā.

Lielāko summu šoreiz palīdzēja savākt projekta ilggadīgais atbalstītājs – Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union”, kas Dakteriem Klauniem ziedos 24 526 eiro par kampaņas laikā patērētāju apēstajām 831 119 “TIO” plombīra porcijām.

Sadarbībā ar Rimi kampaņas laikā tika savākti 36 625 eiro, no tiem 16 994 EUR, ziedojumu kastītēs veikalos, no Mans Rimi kartes uzkrājumiem un Rimi e-veikalā. Savukārt no sarkano klauna degunu tirdzniecības veikalos, kur visa pirkuma summa tika novirzīta kampaņai, tika iegūti 19 631 eiro.

Šogad Dakteriem Klauniem bija jāmeklē vēl radošāki veidi, lai aicinātu sabiedrību atbalstīt bērnus, kas ārstējas slimnīcās visā Latvijā. Tā kampaņas atklāšanu iezīmēja neierastā Dakteru Klaunu zibakcija Rīgas ielās, bet viens no Dakteriem Klauniem 20 dienas pavadīja īpašajā velomaratonā, veicot 2000 km un apciemojot pilsētas, kuru slimnīcās ikdienā strādā citi Dakteri Klauni.

“Šogad mums vēl vairāk nekā iepriekš bija svarīgas divas lietas – radošums un regularitāte. Radošums – jo jāmeklē jauni risinājumi mainīgos apstākļos, un regularitāte – jo šajā laikā emocionālais atbalsts ir vēl vairāk vajadzīgs bērniem un viņu vecākiem, arī medpersonālam. Bet šo atbalstu Dakteri Klauni var sniegt tikai, ja viņi slimnīcās ierodas regulāri. Redzēt, ka mūsu ilggadēji partneri ir gatavi kopā ar mums meklēt radošos risinājumus, ka tik daudzcilvēku ir gatavi mūs atbalstīt, lai Dakteri Klauni turpinātu savas darba gaitas, – un tā apzināties, ka esam vajadzīgi – tas tiešām iedvesmo,” saka biedrības “Dr.Klauns” vadītāja Marianna Milovska.

Akcijas laikā ziedotie līdzekļi ne vien dos iespēju Dakteriem Klauniem turpināt aktīvi darboties sešās slimnīcās visā Latvijā, palīdzot mazajiem pacientiem un viņu vecākiem grūtajos brīžos, bet arī ļaus sākt jaunu Dakteru Klaunu skolu ar mērķi atrast papildspēkus reģionālajās slimnīcās, kur bērni, vecāki un medicīnas personāls izjūt Dakteru Klaunu trūkumu.

Biedrības “Dr.Klauns” darbība nebūtu iespējama bez ilggadēja partnera – uzņēmuma “Food Union”, kas arī labdarības akcijas laikā aktīvi pauž savu atbalstu.

“Palīdzēt šoreiz bija tieši tik vienkārši kā apēst saldējumu! No kopā iegādātiem 818 541 “TIO” plombīra saldējumiem mēs, “Food Union”, medicīnas klaunādes attīstībai Latvijā ziedosim 24 526 eiro! “TIO” kā Dakteru Klauns jaunais un garšīgākais draugs ir pateicīgs ikvienam cilvēkam, kurš ar saldējuma iegādi iesaistījās sociāli tik nozīmīgā iniciatīvā, kā rezultātā ziedojam projektam tik lielu naudas summu. Mēs patiesi ceram, ka ikvienam mazajam pacientam atveseļošanās process virzīsies ātrāk uz priekšu ar zinošo Dakteru Klaunu atbalstu,” stāsta Sandra Usačeva, “Food Union” saldējuma zīmolu vadītāja.

Labdarības kampaņu jau vairākus gadus atbalsta arī “Rimi Latvija”, sniedzot ikvienam veikala klientam iespēju ziedot Dakteru Klaunu programmai.

Foto: Eriks Dreimanis

“Esam gandarīti, ka kopā ar biedrību “Dr. Klauns” esam raduši vienkāršus un ērtus risinājumus, kā pircēji var iesaistīties kampaņā un izdarīt labu darbu, piemēram, apvienojot savus ikdienas pirkumus un atbalstot labdarības akciju, iegādājoties sarkano klauna degunu. Paldies ikvienam, kurš palīdzēja, - ar katru mazu ieguldījumu esam paveikuši lielu darbu, lai pēc tam palīdzētu veseļoties mazajiem pacientiem Latvijas slimnīcās,” stāsta Rimi Latvia ārējās komunikācijas vadītāja Inga Bite.

Kampaņa “Palīdzi veseļoties, nevis ārstēties!” noslēgusies ar vēl vienu neierastu pasākumu. Par godu katram saziedotajam eiro Dakteri Klauni ar BOLT skrejriteņiem paveica 13 400 metru distanci, apciemojot akcijas lielpartnerus – “Food Union” un “Rimi Latvija”, un simboliski noslēdzot savu braucienu Bērnu klīniskajā universitātes slimnīcā, kur ikdienā strādā vislielākā Dakteru Klaunu komanda.

Ziedojumu kampaņu atbalstīja mediju partneri – TVNET, Radio Skonto, Radio Tev, Radio Baltkom, Visual Media, JCDecaux.

Plašāku informāciju par Dakteru Klaunu atlasi un gaidāmajām mācībām var gūt šeit.

Biedrība “Dr. Klauns” kā sabiedriska labdarības organizācija darbojas kopš 2012. gada, un tās pārstāvji – 35 profesionāli medicīnas klauni – katru dienu dodas uz Bērnu Klīniskās universitātes slimnīcu un citām slimnīcām Latvijā, lai psiholoģiski palīdzētu bērniem, atvieglojot mazo pacientu ikdienu, kamēr tie uzturas slimnīcā. Dakteru Klaunu projektu biedrība “Dr.Klauns” īsteno sadarbībā ar Bērnu klīniskās universitātes slimnīcu un Izraēlas vēstniecību, Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union“ un Pētera Avena labdarības fonda “Paaudze” atbalstu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu