Pasaulē ātrākais kravas auto pierībina un piekvēpina 333 trasi (6)

CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Kā sarīkot neaizmirstamu riepu prezentāciju? Pārsteigt ar ko tādu, kas liek aizmirst ne tikai riepas, bet visu citu pasaulē! Kā būtu ar 2400 zirgspēku superkravinieku? Volvo Iron Knight jeb dzelzs bruņinieks ir ātrākais kravas auto pasaulē. Tas uzstādījis virkni rekordu, un, tāpat kā Truck Racing monstri, brauc ar Goodyear riepām.

Boije Ovebrinks, Iron Knight pilots: "Riepas ir ļoti svarīgas. Ja tev ir daudz jaudas, nepieciešama saķere un vadāmība. Priekšējās riepas šeit ir no kravas auto sacīkšu mašīnas. Tās gadiem izmēģinātas sacīkstēs un nodrošina lielisku vadāmību, braucot pa trasēm."

Ikdienā nepieciešamas pavisam citas riepas, turklāt gan 333 trasi, gan koplietošanas ceļus drīz klās sniegs. Ar ko brauksim šajā sezonā?

Mārtiņš Grīnbergs, Goodyear tirdzniecības vadītājs Baltijā: "Eiropas tipa riepa ir tur, kur ikdienas maršrutā ir slapjš asfalts. Ja tā ir grants un apledojusi visu ziemas laiku, tad radžotā riepa. Ja braukšanas pieredze mazāka, arī iesaku radžotu riepu, jo rītos ir melnais ledus. Labāk nostrādās, ja kaut kas nav iepriekš paredzēts."

Lai gan radžoto riepu noiets arvien krītas, vēl 2019. gadā ar "naglām" brauca 28% Latvijas autovadītāju. Īpaši viņiem Goodyear izstrādājis pilnīgi jaunu ziemas riepu Ultra Grip Arctic 2. Izmēru sortiments sākas no 16, vieglajiem līdz 20, SUV līdz 21 collai. Lielākā daļa izmēru būs pieejama, kad sezona sāksies.

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Vai radzes nodrošina universālu drošību? Pašas par sevi noteikti ne. Un to apstiprina arī Boije Ovebrinks, piebilstot, ka radzes, protams, palīdz, bet ne pietiekami. Kad ir apledojums, tāpat ļoti slīd. Jābrauc, domājot ar galvu!

Volvo Iron Knight pilots: "Kāds ir pirmais likums, braucot ziemā? Nedrīkst braukt pārlieku tuvu priekšējām mašīnām. Tas vienmēr jāatceras. Zviedrijā tā ir lielākā problēmā ziemā. Visi brauc pārāk tuvu, un bums!"

Komentāri (6)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu