Tas nav apgraizīts auto, tas ir elektrisks tricikls (8)

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Publicitātes foto

Meklējot videi draudzīgas pārvietošanās iespējas, cilvēkiem prātā ienāk dažādas trakas idejas. Vieni izvēlas velosipēdus ar elektromotora atbalstu, citi elektrisksos skrejriteņus ar vienu vai diviem riteņiem, vēl citi izdomā veikt pāreju no iekšdedzes dzinēja auto uz elektromobili, bet vēl citi nolemj nostāties kaut kur pa vidu un izvēlas braucamo, kas nav ne īsti mašīna, ne motocikls.

Kanādas uzņēmums ElectraMeccanica ir atklājis jaunas elektriskā trīsriteņu braucamrīka Solo versijas, kuras paredzēts demonstrēt Lasvegasā Plašpatēriņa elektronikas šovā (Consumer Electronics Show jeb CES). Iespējams, visas trīs koncepctuālās Solo versijas ir ar laiku kļūs par 2016. gadā prezentētā modeļa nākamajām modifikācijām. Tādējādi līdz ar parastā modeļa atjauninājumu tam varētu pievienoties arī atvērts un pat kravas Solo.

ElectraMeccanica pagaidām detaļās neatklāj jaunā Solo specifikāciju, tomēr zināms, ka elektromobiļa salonā būs instrumentu panelis ar pārveidotu grafiku un jauni skārienekrāni. Tāpat tiek solīts, ka vienvietīgajam Solo būs paplašināts opciju saraksts, kura mērķis ir uzlabot vadītāja komfortu.

Foto: Publicitātes foto

Standarta Solo drīzumā pievienosies Cargo jeb kravas versija, ko kanādieši jau atrādīja 2021. gada sākumā. Šim Solo ir atsevišķs kravas nodalījums aizmugurē, un tā tilpums ir 1,1 kubikmetrs. Kravnesība nav zināma, bet izstrādātāji uzskata, ka šāds braucamais būtu ideāls transportlīdzeklis ēdienu piegādātājiem vai citu pakalpojumu sniedzējiem pilsētās.

Vēl viens jaunums būs koncepts, ko redzēsim CES, būs Solo 02 – kabriolets, kura ārpuse ir paredzēta, lai "dotu norādi uz jaunās paaudzes elektromobiļu dizainu".

Foto: Publicitātes foto

Oriģinālais Solo, kura tirdzniecība sākās 2017. gadā, ir aprīkots ar elektromotoru, kas attīsta 57 zirgspēkus un 140 Nm griezes momentu, un nelielu gaitas bateriju ar 17,4 kilovatstundu ietilpību. Automašīnas vadītājam nepieciešamas gandrīz 12 sekundes, lai paātrinātu no nulles līdz 96 kilometriem stundā, un sniedzamība ar pilnu bateriju ir tikai 161 kilometrs.

Starp citu, uzņēmums piedāvā par 150 tūkstošiem dolāru veikt arī citus elektrifikācijas darbus, piemēram, videi draudzīgu padarīt klasisko Porsche 356 rodsteru.

Foto: Publicitātes foto
Komentāri (8)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu