Diennakts informatīvā tālruņa līniju pirms diviem gadiem izveidoja Valsts kanceleja sadarbībā ar uzņēmumu “Tet”. Vienotā tālruņa galvenais uzdevums bija bez maksas sniegt iedzīvotājiem atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par Covid-19 pandēmiju un aktuālajiem epidemioloģiskās drošības nosacījumiem. Līdz 2022. gada 27. martam līnijas operatori atbildējuši uz 297 688 Latvijas iedzīvotāju zvaniem latviešu, krievu un arī angļu valodā. Kopējais minūšu skaits, kas pavadīts, konsultējot iedzīvotājus – 700 405. Vidējais vienas sarunas ilgums – aptuveni 2 minūtes.
Tēma, kas visbiežāk interesējusi iedzīvotājus, bija veselība, par ko taujāts teju 60 % zvanu.
Par pārvietošanās nosacījumiem vēlējās uzzināt 21 % zvanītāju, savukārt par drošību – 9 %. Konsultācijas bieži sniegtas arī par nodarbinātības jautājumiem, uzņēmējdarbību un izglītību. Saņemti arī ierosinājumi, kas nodoti atbildīgajām valsts iestādēm.
Ja kādā situācijā 8345 operatoriem nebija informācijas, lai sniegtu atbildi uz uzdoto jautājumu, zvanītājs tika savienots ar atbildīgās institūcijas kontakttālruni, vai informēts, kur vērsties tālāk. Pāradresēti divu gadu laikā bijuši 4,5 % no visiem atbildētajiem zvaniem.
Lēmums pārtraukt vienotā tālruņa darbību pieņemts, ņemot vērā straujo Covid-19 saslimstības samazināšanos un epidemioloģiskās drošības prasību atcelšanu valstī. Turklāt pēdējās nedēļās zvanītāju skaits ir būtiski sarucis. Divu gadu laikā tālruņa līnijas uzturēšanai no valsts budžeta samaksāti ap 230 tūkstošiem eiro.