Pirms veic pasūtījumu, saproti, cik šobrīd tērē produktu iegādei un cik vēlētos ietaupīt. Izvirzītais mērķis ļaus nospraust konkrētus griestus pirkuma apjomam. Protams, ir svarīgi saprast, ka summai ir jābūt reālai, nemaldinot sevi ar īpaši pazeminātu tēriņu sliekšņa noteikšanu.
"Atceries - nekad neej iepirkties izsalcis, arī tad ne, ja pirkums tiek veikts e-vidē. Kornela universitātes (Cornell University) veiktais pētījums apstiprina šo faktu, pierādot, ka cilvēki tērē vairāk un pērk vairāk kaloriju saturošus produktus, iepērkoties tukšā dūšā," ar ieteikumiem dalās lielveikala Barbora.lv. pārstāvji.
Tā nav raķešu zinātne, bet ir labs sākums ekonomijai, ietaupot naudu uz spontānu pirkumu rēķina.
Vairums cilvēku ir ieraduši pirkt konkrētu produktu zīmolus pat tad, ja to cena krietni atšķiras no citiem ne tik zināma produkta ražotājiem. Veicot pirkumus apdomīgi, ir svarīgi pārskatīt tā paša segmenta produktu klāstu, ko piedāvā citi ražotāji, jo,
iespējams, par zemāku cenu varēs iegādāties tādas pašas vai pat augstākas kvalitātes produktus.