Otrais faktors ir drošība. "Tā kā satiksmes drošības prasības pieaug un jaunās tehnoloģijas kļūst lētākas, ražotāji aizvien vairāk iekļauj tās savos modeļos, šajā gadījumā – komerctransportā. Tas attiecas uz visiem inženiertehniskajiem izgudrojumiem, arī mikroshēmām un vadības blokiem, kas ir ļāvis samazināt nepieciešamo jaudu un vadu daudzumu lukturos," stāsta Doms Zinkevičs.
Pēc viņa teiktā, tā nav nejaušība, ka komercauto segmentā dominē arī ļoti vienkārši risinājumi. Tas izriet no inženiertehniskās loģikas – jo mazāk detaļu, jo mazāka iespējamība, ka kaut kas salūzīs. Turklāt modernās balstiekārtas ir lieliski piemērotas tieši kravu pārvadāšanai. "Komercpārvadājumos smaguma centra un masas svārstības ir liela problēma, jo mašīnai ir labi jābrauc gan tukšai, gan pilnībā piekrautai. Šiem dažādajiem apstākļiem ir dažādi risinājumi, taču transportlīdzeklim jābūt vismaz minimāli pielāgotam abiem šiem režīmiem, un komercauto balstiekārtas tiek projektētas tieši pēc tāda principa," par jomas specifiku stāsta Doms.
Pneimatiskā balstiekārta – stabilitātes garants
Doms Zinkevičs norāda, ka lielākā pneimatiskās balstiekārtas priekšrocība ir iespēja regulēt mašīnas augstumu. Ilgu laiku tās tika uzstādītas tikai autobusiem un kravu pārvadātājiem, taču tagad tās arvien biežāk tiek iestrādātas vieglajos kravas auto. Šīs tehnoloģijas priekšrocības ikdienā ir acīmredzamas. Piemēram, Daily aizmugurējo balstiekārtu var pacelt vai nolaist tikai 10 sekundēs, un tas ievērojami atvieglo iekraušanu un izkraušanu. Šādu ātrumu nodrošina īpašs gaisa rezervuārs, kas ļauj arī saglabāt iestatīto augstumu.