ES Vispārējā tiesa noraida "RT France" prasību par apraides aizliegšanu

TVNET/LETA
ES Vispārējā tiesa noraida "RT France" prasību par apraides aizliegšanu
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Comments 5
Russia Today.
Russia Today. Foto: Shutterstock

Eiropas Savienības (ES) Vispārējā tiesa Luksemburgā trešdien noraidīja telekanāla "RT France" prasību pret ES Padomi par kanāla apraides aizliegšanu blokā.

Tiesa nolēma, ka ka sankcijas pret kanālu bija "atbilstošas un nepieciešamas". Tiesa secināja, ka ES Padome apstiprinājusi faktu par "RT France" "aktīvu atbalstu Krievijas destabilizācijas un agresijas politikai" attiecībā pret Ukrainu. Turklāt kanāls pārraidīja informāciju, kas attaisnoja Krievijas karu pret Ukrainu un kas varēja radīt būtiskus draudus sabiedriskajai kārtībai un ES drošībai, norādīja tiesa.

"RT France" var pārsūdzēt spriedumu Eiropas Savienības Tiesā (ECJ).

Kremļa preses pārstāvis Dmitrijs Peskovs uz spriedumu reaģēja, izsakot draudus Krievijā strādājošajiem Rietumu medijiem.

"Protams, mēs pieņemam un turpināsim pieņemt līdzīgus spiediena pasākumus pret Rietumu medijiem, kas strādā mūsu valstī," paziņoja Peskovs. "Mēs arī neļausim viņiem strādāt mūsu valstī, un šeit nebūs maigas pozīcijas."

ES marta sākumā pēc Krievijas iebrukuma Ukrainā aizliedza pārraidīt Krievijas propagandas medijus RT un "Sputnik".

ES aizliegts pārraidīt RT kanālus angļu, vācu, franču un spāņu valodās - RT angļu valodā, "RT UK", "RT DE", "RT France", "RT en Español". ES aizliegta arī ziņu aģentūras "Sputnik" darbība.

Šos medijus aizliegts pārraidīt un aizliegts atbalstīt to pārraidi jebkādiem veidiem. Aizliegums attiecas arī uz interneta pakalpojumu sniedzējiem, interneta video koplietošanas platformām, kabeļtelevīzijas operatoriem un aplikācijām.

RT sāka darbu 2005.gadā ar nosaukumu "Russia Today", un laika gaitā raidorganizācija ir paplašinājusies, raidot vairākās valodās, tostarp angļu, spāņu un arābu.

Tēmas
Aktuālais šodien
Jaunākās ziņas
Svarīgākais