35. Rīgas modes nedēļa izziņo šī gada galveno vadmotīvu

Egoiste
35. Rīgas modes nedēļa izziņo šī gada galveno vadmotīvu
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Comments
Foto: publicitātes.

Modes industrija visā pasaulē vairs nevar ignorēt negatīvo ietekmi, ko tā atstāj uz planētu. Ņemot vērā šo faktu, RIGA FASHION WEEK rīkotājs — Baltijas modes federācija — kā galveno vadmotīvu 35. Rīgas modes nedēļai, kas norisināsies no 7. līdz 11. oktobrim, ir izvēlējusies ilgtspējību.

Kā galvenais gaidāmās RIGA FASHION WEEK foto ir izvēlēts stilistes Olgas Kolotovas un fotogrāfa Oļega Zerrnova darbs. Grima māksliniece un friziere ir Jūlija Zolverga, modele – Nadīna Kirilova (The Runaways Models), stilistes asistente — Laura Verlome. Apģērbs no latviešu zīmola NOLO, dizainere — Viktorija Joniene. Tērps papildināts ar zīmola H&M aksesurāriem.

Foto: publicitātes.

“Tēls tapis žurnāla "Pastaiga" septembra numura Modes stāsta ietvaros. Tas atspoguļo sezonas tendenci jaunā konservatīvisma garā — klasiskās lietas tiek pasniegtas drosmīgākā un mūsdienīgākā interpretācijā,” stāsta Olga Kolotova.

Saskaņā ar statistikas datiem, modes industrija katru gadu saražo no četriem līdz desmit procentiem no kopējām siltumnīcefekta gāzu emisijām atmosfērā. Tādējādi ik gadu uzdevums samazināt modes industrijas negatīvo ietekmi uz vidi kļūst ne tikai par tendenci, bet gan par nepieciešamību.

“Lai saglabātu planētas dabas resursus, ir jāierobežo neapdomīgs patēriņš, ko diktē nemitīga tieksme pēc kaut kā jauna. Jau daudzas sezonas Nolo galvenais princips ir "lēnā mode", un tagad arī tā sauktais esenciālisms. Rīgas modes nedēļas tēlam izvēlētais kostīms ir izgatavots no tā sauktā “dead stock” auduma — materiāla, kas ilgus gadus neizmantots stāvējis noliktavās un beidzot atradis savu dzīvi. Noliktavās esošo audumu izmantošana ievērojami samazina vides piesārņojumu. Kvalitāte un krāsa ir izvēlēta tā, lai nodrošinātu modeļa daudzpusību un sezonalitāti — tas ir papildināts ar dažādiem aksesuāriem un apģērba elementiem, un ir vienlīdz labi izmantojams gan ziemā, gan vasarā,” stāsta zīmola Nolo dizainere Viktorija Joniene.

RFW oficiālais ilgtspējīgas attīstības partneris ir Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA).

Tēmas
Redaktors iesaka
Jaunākie raksti
Nepalaid garām!
Uz augšu