Šodienas redaktors:
Vita Daukste-Goba

Neatgriezeniski slēgs ceļa Ķekava–Plakanciems posmu

Foto: LVC

Turpinot Ķekavas apvedceļa būvdarbus, šā gada 3. aprīlī plānots satiksmei slēgt vietējā autoceļa Ķekava–Plakanciems (V6) posmu, kas šķērso topošā Ķekavas apvedceļa trasi, vēsta "Latvijas Valsts ceļi".

Posms tiek neatgriezeniski slēgts, un turpmāk maršrutam uz Ķekavu jāizvēlas vietējais autoceļš Baloži–Plakanciems–Iecava (V7) un Rīgas apvedceļš (Salaspils-Babīte) (A5) (skat. kartē). Ceļazīmes par priekšā esošo strupceļu izvietotas 0,8 km un 2,4 km pirms slēgtā posma, ka arī pie Rīgas apvedceļa. Strupceļos tiks ierīkotas apgriešanās vietas.

Foto: LVC

Bauskas šosejas (A7) posms Rīga–Ķekava ir viens no noslogotākajiem ceļiem Latvijā, satiksmes intensitātei sasniedzot vidēji 17 000 automašīnu diennaktī, bet atsevišķos ceļa posmos pat 25 278 vienību, turklāt tas šķērso blīvi apdzīvoto Ķekavas ciemu. Kravas transporta satiksmes intensitāte šajā posmā jau trīs reizes pārsniedz limitu. Bauskas šoseja ir vienīgais valsts galvenais ceļš, kas iebraukšanai un izbraukšanai no Rīgas ir ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā.

Ķekavas apvedceļa, t.sk. pamattrases, paralēlo ceļu, pārvadu un citas saistītās infrastruktūras tehniskā projekta izstrādi un būvdarbus īsteno privātais partneris AS Kekava ABT un tā piesaistītie apakšuzņēmēji, betbūvuzraudzību nodrošina SIA Firma L4. Būvdarbus plānots pabeigt līdz 2023. gada beigām, savukārt ceļa uzturēšanu privātais partneris veiks vēl 20 gadus pēc būvdarbu pabeigšanas, līdz ar ko visa PPP projekta pabeigšana plānota 2043. gadā.

Nepalaid garām!
Uz augšu